ساعت‌های رئیس جمهور‌های آمریکا

حالت مطالعه
ﺳﻪشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

اطلاع از ساعت مچی‌هایی که توسط افراد مشهور به خصوص سیاست مداران استفاده می‌شود همیشه جذاب بوده. اینکه ساعت مچی در دنیای مد امروز بیشتر جایگاه تکمیل کننده استایل هر شخص را دارد تا ابزاری برای نمایش زمان، بر همه مشخص است. به همین دلیل است که انتخاب برند و سبک ساعت مچی‌ها توسط روسای جمهور هم موضوع جالب برانگیزی برای عموم مردم می‌باشد. اگر برای شما هم اطلاع از این موضوع دارای جذابیت است، در ادامه چند ساعت مچی از رئیس جمهورهای آمریکا را معرفی می‌کنیم.

ساعت مچی جو بایدن

جو بایدن چهل ششمین رئیس جمهور آمریکاست که در انتخاب ساعت مچی سلیقه خوبی از خودش نشان داده. جو بایدن هم مانند سایر روسای جمهور قبلی، دارای کلکسیونی از ساعت‌ها با برندهایی مانند امگا، رولکس و … می‌باشد. اما ساعتی که امروز می‌خواهیم از جو بایدن معرفی کنیم، ساعت سیکو اوست. دلیل اینکه ساعت سیکو جو بایدن را معرفی کردیم، نشان دادن علاقه او به این برند است. چرا که بایدن در اکثر مکان‌های عمومی با یک ساعت سیکو مردانه مدل 73T2-6M90 دیده شده. حتی در زمان سخنرانی‌اش پس از برگزیده شدن در انتخابات ریاست جمهوری هم این ساعت کورنوگراف و آلارم‌دار سیکو را بدست داشت. همچنین در برنامه‌های انتخاباتی قبل هم این ساعت سیکو روی دست او دیده شده. 

مشخص است که او ساعت بند فلزی را ترجیح داده. ساعت بند استیل به نسبت بند چرمی از نظر دوام و طول عمر، برتری بیشتری دارد. به علاوه اینکه این مدل ساعت سیکو، یک ساعت مناسب شنا هم می‌باشد. همانطور که در نوشته داخل صفحه مشخص شده این ساعت توانایی مقاومت در برابر آب تا 100 متر (10 اتمسفر فشار هوا زیر آب) را دارد. که برای شنا در عمق کم آب مناسب می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد که چرا باید در کنار برندهای لوکس مثل رولکس و امگا، سیکو را انتخاب کرده؟ شاید یکی از دلایل آن، مقاومت، دوام عمر و کیفیت بالا در این برند ژاپنی است. نظر شما در این باره چیست؟

ساعت مچی دونالد ترامپ

ترامپ هم کلکسیون بزرگی از برندهای لوکس و متفرقه دارد که یا توسط خودش خریداری شده یا هدیه دریافت کرده. اما نکته جالب درباره ساعت‌های دونالد ترامپ، خط تولید تخصصی ساعت‌هایی است که او با نام تجاری خودش تولید می‌کند. ترامپ دارای یک خط تولید ساعت مچی کوارتز با نام دونالد جی. ترامپ می‌باشد. دوستداران و البته مخالفان ترامپ معتقدند، طراحی ساعت‌های او تقلیدی از برندهای رولکس و پتک فیلیپ می‌باشد. 

با اینکه او دارای یک خط تولید تخصصی ساعت مچی است، اما دلیلی نمی‌شود که ساعت‌های لوکس کلکسیونش را فراموش کند. به علاوه اینکه این خط تولید یکسال بعد از تولید 20 مدل اولیه خود با شکست رو به رو شد. یکی از ساعت‌های معروف دونالد ترامپ، Vacheron Constantin Historiques می‌باشد. این مدل ساعت مردانه قاب بسیار ظریف و مربعی شکل دارد. یک ساعت اتوماتیک اما با طراحی ظریف که به خوبی روی دست می‌خوابد. ترامپ این ساعت مچی بند چرمی را در شب انتخابات سال 2016 به دست داشت.

ساعت باراک اوباما

یکی دیگر از روسای جمهور آمریکا که به استفاده از ساعت اورجینال اهمیت می‌دهد، اوباما است. اوباما اکثر اوقات ساعتی از TAG Heuer با صفحه‌ای به رنگ سفید به دست می‌اندازد. در تابستان 2007، اما اوباما از یک ساعت مچی بزرگ شرکت Jorg Gray با صفحه مشکی استفاده کرد. او این ساعت را در روز تولدش هدیه گرفته بود.

شما غیر از این موارد از ساعت مچی کدام رئیس جمهوران با خبرید؟ اگر اطلاعات بیشتری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

ساعت‌های رئیس جمهور‌های آمریکا
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۲۷ تير ۱۴۰۲
سلام
ایا این ساعت ها به صورت ویژه جهت رییس جمهور تولید شده است؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۷ تير ۱۴۰۲
سلام خیر بصورت ویژه نبوده
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
امیر: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
در بین اینساعت ها برند سیکو قیمت مناسبتری داره و استفاده صدن توسط افراد خاص به محبوبیت این برند افزوده است
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم