معرفی بهترین ساعت‌های فسیل

حالت مطالعه
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

انتخاب برند ساعت مچی از این نظر همیشه حائز اهمیت است که هویت ساعت را مشخص می‌کند. برخلاف اینکه اکثرا ساعت‌های سوئیسی و ژاپنی در صنعت ساعت سازی شناخته شده‌اند، اما نباید از اهمیت و جایگاه ساعت‌های آمریکایی هم غافل شد. یکی از برندهای مطرح این صنعت، ساعت مچی فسیل است که در همه عرصه‌های مد هم نام آن به گوش علاقه مندان دنیای مد رسیده. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به این برند امریکایی و ساعت‌های پر فروش فسیل داشته باشیم پس همراه ما باشید.

نگاهی به ساعت فسیل از ایده تا ساخت 

برادران کارتسوتیس در سال 1984 تصمیم گرفتند ایده شان را در زمینه تولید یک برند در عرصه مد، به حقیقت پیوند بزنند. این کمپانی بزرگ، در عرصه تولید ساعت مچی همانطور قدرتمند عمل کرد که در زمینه پوشاک خودش را نمایان کرد. استراتژی فسیل در تولید ساعت مچی، استفاده از ایده‌های خلاق، حفظ کیفیت و نوآوری و البته مقرون به صرفه بودن بوده و همچنان بر این خط فکری باقیمانده. دلیل محبوبیت فسیل را می‌توانید تولید ساعت مچی‌های با کیفیت متناسب با مد روز و حفظ قیمت مناسب بدانیم که موجب شده تا امروز در بیش از 90 کشور دنیا شعبه داشته باشد. بطور کلی خرید ساعت مچی فسیل اورجینال را به اشخاصی پیشنهاد می‌دهیم که برای استایل‌های روزانه و هر موقعیت حساس دیگری، به دنبال یک ساعت مچی متناسب با دنیای مد هستند. همچنین اگر اهمیت به کیفیت بالا و قیمت پایین از انتظارات شماست پس حتما محصولات فسیل را بررسی کنید.

زیر مجموعه‌های کمپانی فسیل:

فسیل بواسطه قدرتمند شدن روز افزونش در زمینه تولید ساعت‌های مدرن و با کیفیت، به یک کمپانی بزرگ با برندهای زیرشاخه تبدیل شد. امروزه برندهایی مانند: دیزل، دی کی اند وای، امپریو آرمانی، بربری و … که همه آنها اصالت کشور آمریکا را دارند، زیر مجموعه کمپانی بزرگ فسیل هستند. فسیل نه تنها کیفیت محصولات خودش را تضمین می‌کند، بلکه کیفیت برندهای زیر مجموعه‌اش را به حد استاندارد رسانده.

 

ساعت‌های پر فروش فسیل

از آنجایی که این برند در تولید ساعت‌های مدرن و مطابق سلیقه روز مشتریانش به خوبی جواب پس داده، طبیعی است که لیست طولانی از ساعت‌های پر فروش برند فسیل بدست آید. اما در اینجا از هر دسته بندی ساعت، یک نمونه از پرفروش و محبوب‌ترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ساعت ست فسیل مدلBQ2642SET

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی که هر زوج جوان قبل از ازدواج باید آن را تهیه کنند، خرید ساعت ست است. ساعت مچی ست باید به راحتی با دیگر اکسسوری‌های زوج‌ها ست شود و علاوه بر آن دارای دوام و طول عمر بالایی هم باشد. از آنجایی که قرار است ساعت مچی ست شما همیشه و در طولانی مدت همراه‌تان باشد، پس دوام و کیفیت برند آن اهمیت پیدا می‌کند. فسیل با اطلاع از این موضوع ساعت‌های ست متنوعی را تولید کرده تا هم در برگیرنده سلیقه هر دو طرف باشد و هم از دوام خوبی برخوردار باشد. 

این مدل ساعت مچی ست فسیل هم برای هدیه دادن و هم خرید شخصی یک مدل ایده آل است. ساعت مردانه ظاهر کلاسیک دارد و ویژگی‌های کاربردی که هر آقا به آن نیاز دارد در آن طراحی شده. ویژگی‌هایی مانند نمایش روزهای هفته، نمایش تاریخ و 24 ساعت شبانه روز به علاوه تاچومتر. در حالیکه ساعت زنانه علاوه بر ظاهر کلاسیک، بواسطه استفاده از نگین‌ها در سبک ساعت فشن هم دیده می‌شود. طراحی ساعت زنانه نگین دار به نحوی است که به راحتی با زیورآلات خانم ست می‌شود. کرنوگراف تنها ویژگی است که در این ساعت زنانه به کار رفته.از نکات مثبت دیگر این ساعت ست فسیل، بند فلزی ساعت‌هاست. ساعت بند فلزی بخاطر جنس به کار رفته استیل طول عمر و دوام بیشتری دارد. همچنین اگر قصد ایجاد تحولی در ساعت داشتید می‌تواند با هزینه خیلی کمتر 2 جفت بند چرمی برای این ساعت‌ها تهیه و استفاده کنید.

از دلایلی که این مدل ساعت مچی ست فسیل را به پرفروش‌ترین تبدیل کرده، جدا از ظاهر مشابه و اختصاصی سازی شده، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌اش نیز می‌باشد.
 

ساعت مردانه فسیل مدلFS5182SET

اگر قصد خرید ساعت مردانه شیک دارید یا اگر قصد هدیه دادن ساعت مچی به یک فرد خوش پوش را دارید، این مدل یک پیشنهاد ایده آل است. این ساعت مردانه فسیل جزو محبوب‌ترین‌ها و البته پرفروش‌ترین‌هایش می‌باشد. دلیل آن هم کاملا مشخص است. این ساعت مردانه شیک، یک پکیج کامل و متفاوت دارد. به نوعی با خرید این ساعت مچی، شما 3 ساعت مچی با ظاهر‌های متفاوت خریداری کرده‌اید.

در پکیج این ساعت مچی مردونه، جدا از بند چرمی که به خود ساعت متصل است، 2 بند دیگر به عنوان هدیه قرار داده شده. هر وقت خواستید می‌توانید به راحتی ساعت بند چرم قهوه‌ای را با بند چرمی سرمه‌ای یا بند برزنتی آن تعویض کنید و یک ساعت جدید با استایل جدید داشته باشید. همچنین کیف این ساعت مچی به عنوان یک کیف کوچک برای وسایل شخصی شما می‌تواند در همه جا همراه شما باشد.

از ویژگی‌های به کار رفته در این ساعت می‌توانیم به نمایش تاریخ، کرنوگراف و شب نمای آن اشاره کنیم. همچنین قیمت ساعت مردانه با 3 بند فسیل، خیلی کمتر از مبلغی است که برای خرید 3 ساعت مچی جداگانه باید پرداخت کنید.


ساعت زنانه فسیل مدلES5168

یکی از جدید‌ترین ساعت‌های فسیل که جزو ساعت زنانه پر فروش این برند هم شناخته شده، همین مدل است. این ساعت زنانه بند چرمی ظاهری کلاسیک و نیمه فشن دارد. به همین واسطه هم برای استفاده روزمره، هم جلسات مهم و البته مهمانی‌ها می‌تواند همراه یک خانم خوش پوش باشد. در نگاه اول شاید طراحی ساعت کمی ساده به نظر برسد. اما جزئیات آن قطعا نظر شما را هم جذب می‌کند.

در اطراف داخل صفحه ساعت از صدف طبیعی استفاده شده و به کار بردن نگین در اطراف قاب و داخل دایره داخل صفحه، جذابیت این ساعت مچی زنانه فسیل را زیاد کرده. از ویژگی‌های زیبای این ساعت، قابلیت نمایش حالت ماه است که بصورت فانتزی در زیر صفحه ساعت طراحی شده. نوع رنگ متفاوت بند چرم و‌هارمونی‌اش با رنگ طلایی بدنه، از دلایل دیگر جذابیت این مدل می‌باشد.


ساعت پسرانه فسیل مدلFS5261

فسیل به خوبی می‌داند چطور چه سبک ساعت پسرانه‌ای برای روزهای پر جنب و جوش جوانی مناسب است. به همین خاطر در این ساعت مچی پسرانه از بند فلزی استفاده کرده که یک لاین بند مشکی رابر از روی آن گذشته. با همین طراحی ساده‌هارمونی زیبایی بین بند ساعت و صفحه آن ایجاد شده. این مدل ساعت مچی پسرانه بند استیل برای پسرانی مناسب است که می‌خواهند در همه استایل‌هایشان یک ساعت مچی مقاوم و زیبا همراهشان باشد. از این مدل می‌توانید به راحتی برای استایل‌های روزمره، نیمه کلاسیک و حتی اسپرت استفاده کنید.از ویژگی‌های به کار رفته در این ساعت پسرانه هم می‌شود به کرنوگراف، 24 ساعت شبانه روز و نمایش تاریخ اشاره کرد. 


ساعت دخترانه فسیل مدلES3965SET

فسیل همیشه به فکر افراد خوش پوش و خوش سلیقه است. به همین خاطر در تولید ساعت مچی‌هایش گیفت‌هایی را در کنار ساعت قرار می‌دهد که جذابیت محصولاتش را دو چندان می‌کند. مانند این ساعت دخترانه فسیل بند فلزی که علاوه بر ظاهر جذابش 2 جفت گوشواره ست در کنارش به عنوان هدیه قرار داده شده. گوشواره‌ها به طرز زیبایی با ظاهر ساعت از لحاظ رنگ و به کار بردن نگین، ست شدند. 

از دلایل دیگر محبوبیت این ساعت مچی دخترانه شیک، طراحی فوق العاده زیبایش است. طراحی مدرن و فشن که نیاز هر دختر خانم خوش پوشی را برطرف می‌کند. از جنس صدف طبیعی برای صفحه ساعت و بند میانی آن استفاده شده که‌هارمونی خوبی با رنگ رزگلد بدنه ایجاد کرده. به علاوه نگین‌های درخشان به کار رفته در ساعت مچی جلوه ساعت را روی دست دو چندان می‌کند. این مدل هم با توجه به قیمت بسیار مناسب و ست بودن ساعت و گوشواره، می‌تواند یک ایده خوب برای هدیه ساعت مچی باشد.

خرید ساعت فسیل از نمایندگی:

اگر به دنبال ساعت فروشی تهران هستید یا نمایندگی فسیل که بتواند به تمام نقاط ایران ارسال داشته باشد، بدون شک ایران تایمر در کنار شماست. ما در ایران تایمر بالغ بر 10 سال است که نماینده برند فسیل در ایران هستیم و متنوع‌ترین مدل‌های این برند را می‌توانید از سایت ما تهیه کنید.

معرفی بهترین ساعت‌های فسیل
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۲۶ تير ۱۴۰۲
سلام و تشکر
ایا از نظر کیفیت ساخت و دوام ساعت های برندفسیل با ساعتهای هم قیمت از برند کاسیو برابری می کنند؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۶ تير ۱۴۰۲
سلام دوست عزیز این دو برند از نظر طراحی و سبک تولید خیلی با هم متفاوت هستند، اگر صرفا به دنبال خرید ساعتی هستید که طراحی های فشن یا به روز داشته باشه فسیل مناسبه اما اگر دنبال خرید ساعتی هستید که بیشتر تکنولوزی و قابلیت های به روز داشته باشه قطعا کاسیو بهتره و با توجه به رنج قیمتی مناسبی که داره طرفدارای بیشتری داره
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم