معرفی مدل‌های ترند 2023 از مجموعه ساعت‌های دیجیتال

حالت مطالعه
یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

با اینکه ساعت‌های کلاسیک همیشه و در هر نسل نمادی ماندگار محسوب می‌شوند، اما ساعت مچی دیجیتالی هم در بین اکثر دوستداران ساعت، جایگاه ویژه‌ای دارد. ساعت‌های دیجیتال نمونه‌های اولیه پیشرفت در ساخت و صنعت ساعت مچی هستند که همچنان رشد آنها چشمگیر است. در ادامه می‌خواهیم چند ساعت دیجیتالی پرطرفدار در سال اخیر از مجموعه ایران تایمر را با هم بررسی کنیم.

قبل از خرید ساعت مچی دیجیتالی بدانید:

ساعت‌های دیجیتالی با هدف در اختیار گذاشتن ویژگی‌های بیشتر از نمایش زمان کارایی پیدا می‌کنند. اگر قصد خرید ساعت دارید که بتواند معیار‌های دیگر اندازه گیری مانند سنجش سرعت انجام کار، سنجش ارتفاع یا فشار هوا و …. داشته باشد ساعت‌های دیجیتالی بهترین گزینه‌اند. انتخاب ویژگی‌های به کار رفته در ساعت‌های دیجیتالی را باید مطابق با نیازهایی که دارید بسنجید سپس انتخاب کنید.

ساعت کاسیو مردانه مدل GM-5600SG-9DR:

ساعت‌های دیجیتالی صفحه مستطیلی این روزها طرفداران بیشتری پیدا کردند. این مدل ساعت جی شاک کاسیو صفحه مستطیلی هم جزو مدل‌های پرطرفدار کاسیو می‌باشد. از آنجایی که کاسیو در تولید ساعت‌ دیجیتالی با ویژگی‌ها و فناوری‌های به روز توانایی‌های زیادی از خودش نشان داده، در طراحی هم این بار قدرتمند ظاهر شده. این سبک طراحی ساعت جی شاک هم برای آقایان و هم خانم‌ها جذابیت زیادی داشته.

مشخصات ساعت:

جنسیت: ساعت مردانه - پسرانه

میزان ضد آب: 200 ATM مناسب شنا در عمق زیاد آب

نوع موتور: کوارتز

ویژگی‌ها: زنگ هشدار - تایمر شمارشگر معکوس - زمان سنج - تایمر صدادار - تقویم کامل - نور پس زمینه و …

ساعت فیلیپ پلین مدل PWHAA1622

این مدل یک ساعت دیجیتالی سبک فشن است که هم برای خانم‌ها و هم آقایان جذابیت داشته. اگر دقت کنید قاب این ساعت هم مستطیلی است و ترکیب آن با بند رابر چند رنگ باعث جذابیت بیشتر آن شده. برند فیلیپ پلین یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید ساعت‌های فشن عملکرد خیلی خوبی داشته. بنابراین اگر قصد خرید ساعت دیجیتالی با ظاهر فشن دارید این برند را می‌توانید انتخاب کنید. همچنین این مدل می‌تواند به عنوان ساعت ست هم برای خانم‌ها و هم آقایان کارایی داشته باشد.

مشخصات ساعت:

جنسیت: ساعت مردانه - زنانه - مشترک

میزان ضد آب: 50 ATM در حد پاشیدن آب روی ساعت

نوع موتور: کوارتز

ویژگی‌ها: زنگ هشدار - زمان سنج - نور پس زمینه و …

ساعت فیلا مدل 38-6088-103

برند ساعت مچی فیلا هم مانند کاسیو، به یک برند متخصص در تولید ساعت‌های اسپرت بیشتر شناخته می‌شود. این ساعت مردانه فیلا بخاطر طراحی جالب روی صفحه دیجیتالی و بند برزنتی (پارچه‌ای) بیشتر توجهات را به خودش جلب کرده. همانطور که مشخص است از حرف F اول اسم فیلا برای نمایش قسمت دیجیتالی ساعت استفاده شده. این ساعت برای استفاده روزمره، هم سبک وزن است و هم کارایی‌های مناسبی دارد.

مشخصات ساعت:

جنسیت: ساعت مردانه - پسرانه

میزان ضد آب: 50 ATM در حد پاشیدن آب روی ساعت

نوع موتور: کوارتز

ویژگی‌ها: زنگ هشدار - ساعت جهانی - نور پس زمینه و …

ساعت سیتیزن مدل JG2105-93E

سیتیزن یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دیجیتالی را وارد صنعت ساعت سازی کرده. در واقع این مدل یک ساعت ترکیب شده از صفحه نمایش آنالوگ و دیجیتال است. علاوه بر نمایش چند زمان قابلیت‌های دیگری هم در قسمت دیجیتالی ساعت وجود دارد که برای مصرف کننده قطعا جذابیت پیدا می‌کند. این ساعت سیتیزن از آنجایی که کمی طراحی ساعت‌های نوستالژی ترکیب شده با طراحی‌های مدرن را دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته.

مشخصات ساعت:

جنسیت: ساعت مردانه

میزان ضد آب: 50 ATM در حد پاشیدن آب روی ساعت

نوع موتور: کوارتز

ویژگی‌ها: زنگ هشدار - دو زمانه - نور پس زمینه - کرنوگراف - دماسنج و ….

ساعت کلیپسو مدل K5785/5

اگر قصد خرید ساعت دیجیتالی ارزان قیمت را دارید، می‌توانید از بین مدل‌های برند کلیپسو بهترین انتخاب را داشته باشید. این برند در تولید ساعت‌های دیجیتالی که ویژگی‌های پرکاربرد دارند، عملکرد نسبتا خوبی از خودش نشان داده. این مدل ساعت دیجیتال کلیپسو نیز بخاطر سادگی و البته رنگبندی جذابی که دارد نظر مخاطبان را به خودش جذب کرده. یک ساعت اسپرت پسرانه که در هر موقعیتی می‌تواند همراه شما باشد.

مشخصات ساعت:

جنسیت: ساعت مردانه

میزان ضد آب: 100 ATM در حد شنا در عمق کم (استخر)

نوع موتور: کوارتز

ویژگی‌ها: زنگ هشدار - نور پس زمینه - کرنوگراف - تقویم و ….

ساعت کاسیو زنانه مدل A100WEL-1ADF

یکی از ترند‌ترین ساعت‌های دیجیتالی کاسیو، این مدل ساعت مچی زنانه است که البته می‌تواند انتخاب آقایان هم باشد. این ساعت ترکیبی از طراحی‌ها نوستالژی با طراحی مدرن امروزی است. دکمه‌های تنظیم و استفاده از ویژگی‌های ساعت در زیر صفحه نمایش دیجیتالی آن طراحی شده و همین باعث شده تا متفاوت از دیگر ساعت‌های دیجیتالی کاسیو دیده شود. طراحی منحصر به فرد، قیمت بسیار مناسب، دوام و عملکرد بسیار بالای این ساعت مچی زنانه کاسیو باعث شده تا جزو مدل‌های ترند این برند شناخته شود.

مشخصات ساعت:

جنسیت: ساعت زنانه - مردانه

میزان ضد آب: 30 ATM در حد تعریق دست

نوع موتور: کوارتز

ویژگی‌ها: زنگ هشدار - نور پس زمینه - کرنوگراف - تقویم و ….

خرید ساعت دیجیتالی در ایران تایمر:

برای اطلاع بیشتر از مشخصات و قیمت محصولات معرفی شده در سایت ایران تایمر، می‌توانید مدل هر ساعت را داخل قسمت جستجو سایت پیدا کنید. همچنین برای داشتن یک تجربه لذت بخش از خرید ساعت مچی مناسب سلیقه و نیازی که دارید، می‌توانید از مشاوران و متخصصان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

معرفی مدل‌های ترند 2023 از مجموعه ساعت‌های دیجیتال
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم