چند نکته مهم برای خرید ساعت ست

حالت مطالعه
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

خرید ساعت مچی ست زنانه مردانه برای زوج‌ها، جزو خرید‌های مهم قبل از عروسی است. اما برای خرید ساعت مچی ست باید به چه نکاتی توجه کرد؟ چه برندهایی در ساخت ساعت مچی ست قدرتمند هستند؟ تمام سوالات شما را در این مقاله با بیان خیلی ساده جواب خواهیم داد.

قیمت ساعت مچی ست تاثیر گذار است؟

بدون شک اولین مرحله برای خرید ساعت ست، تعیین مبلغی است که می‌خواهید برای آن هزینه کنید. مشخص کردن رنج قیمت ساعت ست در انتخاب برند تاثیر زیادی دارد. اگر قصد خرید ساعت ست اورجینال دارید اما با برندها آشنایی ندارید و نمی‌دانید برای مثال ساعت سوئیسی بهتر است یا ساعت ژاپنی، با تعیین رنج قیمت و البته مشاوره درست صادقانه متخصصان ایران تایمر می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتخاب برند ساعت مچی ست

همانطور که گفتیم برندهای زیادی در تولید ساعت‌های ست فعالیت دارند. برای مثال اگر شما طرفدار یک برند هستید و آن برند تولید کننده ساعت ست هم بود، پس مطمئنا تصمیم گیری سختی نخواهید داشت. اما اگر نه، بعد از تعیین رنج قیمت باید با همسرتان تصمیم بگیرید ساعت سوئیسی را ترجیح می‌دهید یا ژاپنی و …؟ ما در اینجا بطور خیلی خلاصه و موردی لیست بهترین برندهای سازنده ساعت ست سوئیسی و ژاپنی را به شما معرفی می‌کنیم:

بهترین برند‌های ساعت ست سوئیسی: از بهترین‌های این لیست می‌توانیم به ساعت رومانسون، متی تیسوت، کاور، منیجر، فستینا،کاندینو و … 

بهترین برندهای ساعت ست ژاپنی: بدون شک نام آشنای ساعت سیکو، سیتیزن، اورینت و کاسیو را در این لیست باید انتظار داشته باشید.

بهترین برندهای ساعت ست لاکچری: در لیست بهترین برندهای لاکچری ساعت ست باید ساعت فردریک کنستانت، ادوکس، ایپوز، آلبرت رله و رولکس را می‌توانیم نام ببریم.

ساعت مچی ست باید چه استایلی داشته باشد؟

انتخاب سبک ساعت ست باید متناسب با سلیقه هر دو طرف باشد. اگر شما بیشتر ساعت‌های اسپرت می‌پسندید چون اکثر لباس‌هایتان این سبکی است، نباید از همسرتان توقع داشته باشید تا ساعت اسپرت را به عنوان ساعت مچی ست بپسندد. اکثر زوج‌ها برای خرید ساعت مچی ست سبک مینیمال و کلاسیک را ترجیح می‌دهند. چرا که به راحتی می‌توانند با حلقه و دیگر اکسسوری‌ها ست کنند. 

اهمیت موتور در ساعت مچی

هنگام خرید ساعت مچی ست قطعا متوجه تفاوت قیمت یک ساعت مکانیکی با ساعت کوارتز خواهید شد. اما تفاوت آنها در چیست؟ ساعت‌های مکانیکی (اتوماتیک-کوکی) از پیچیدگی ساخت بیشتری برخوردارند و به همین دلیل گران‌تر از ساعت ‌های کوارتز هستند که تولیدشان کم هزینه است. از طرفی برای شخص مصرف کننده ساعت‌های مکانیکی شاید به صرفه‌تر باشد. به این دلیل که ساعت‌های مکانیکی برعکس ساعت‌های کوارتز نیازی به تعویض باتری ندارند و هر زمان به سراغ آنها بروید با یک کوک کردن ساده شروع به حرکت می‌کنند.

اهمیت ویژگیها در ساعت‌های ست

اغلب ساعت مچی‌های ست دارای طراحی‌های ساده هستند. اما برای آقایان ویژگی‌های به کار رفته در ساعت مچی مردانه معمولا اهمیت بیشتری دارد. به همین خاطر در اکثر مدل‌های ست، ساعتمچی مردانه حداقل یک ویژگی نمایش تاریخ را دارد. ویژگی‌های دیگری مانند کرنوگراف، نمایش حالت ماه و … هم ممکن است باشد. اما مهم‌ترین ویژگی در ساعت مردانه که کارایی دارد نمایش تاریخ است. از طرفی از آنجایی که خانم‌ها دوست دارند اکسسوری‌های درخشان داشته باشند، شاید ساعت زنانه ویژگی خاصی نداشته باشد اما اکثرا نگین دار هستند. انتخاب متریال و ویژگی‌های به کار رفته در ساعت جزو آن دسته از مواردیست که باید نیازتان را در آن بررسی کنید.

خرید ساعت مچی ست اورجینال و برند:

ما در اینجا 5 نکته مهم برای خرید ساعت مچی ست را با شما بررسی کردیم. اما اگر همچنان در انتخاب نهایی دچار تردید هستید، باید بدانید که مشاوران ایران تایمر در تصمیم گیری درست شما کنارتان خواهند بود. ما در ایران تایمر سعی کردیم تنوع خوبی از مدل و برندهای ساعت ست را در اختیار شما بگذاریم تا با هر بودجه و سلیقه‌ای که دارید، بهترین خرید ساعت ست را تجربه کنید.

چند نکته مهم برای خرید ساعت ست
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
آزاده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
ست های متی تیسوت که داخل سایت گذاشتین خیلی زیبا هستن🤗
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲
ممنون از نگاهتون دوست عزیز
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (1) خیر (0)
الهه: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
چقدر خوب و کامل توضیح دادین،ممنونم
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (1) خیر (0)
ایران تایمر: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
ممنون از نظرتون دوست عزیز
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم