ساعت‌های ستاره‌های مرد هالیوود

حالت مطالعه
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

ساعت مچی بخش مهمی از استایل و سلیقه هر شخص را نشان می‌دهد. شاید به همین خاطر هم هست که اکثرا دوست داریم از مدل و برند ساعت مچی بازیگران و افراد مشهور مطلع شویم. اینجا دقیقا همان جایی است که میتونیم با هم ساعت بازیگران هالیوود که درآمدهای کلانی دارند و بخشی از آن را به اکسسوری محبوبشان اختصاص دادند، بررسی کنیم.

ساعت مچی 5 بازیگر محبوب هالیوود

در این مقاله بطور اختصاصی به ساعت مچی 5 بازیگر مرد هالیوود اشاره داریم. از آنجایی که این بازیگران جزو پردرآمدهای هالیوود هستند، طبیعتا نباید در این لیست انتظار شنیدن نام برندهایی محبوبی از جمله ساعت رومانسون، کاسیو، سیتیزن یا … را داشته باشیم. در عوض شاهد لیستی از برندهای لوکس و درخشان صنعت ساعت سازی هستیم که در رنج قیمت بالایی قرار دارند. پس با توجه به این موضوع سراغ ساعت‌های خاص پردرآمدترین ستاره‌های هالیوود می‌رویم:

ساعت امگا اسپید مستر- رایان رینولدز

رایان رینولدز در فرش قرمز Met Gala با یک ساعت مچی مردانه زیبا از امگا تمام توجهات را به خودش جلب کرد. این ساعت مردانه با قاب 42 میلی متری روی مچ رینولدز عالی به نظر میرسید. او OMEGA Speedmaster Moonwatch را در Moonshine Gold با صفحه سبز رنگ پوشیده بود که به نظر من واقعاً خیره کننده به نظر می‌رسد. این ساعت امگا رقیب بزرگی برای صفحه سبز رولکس دیتونا.

قیمت خرده فروشی این مدل: 37900 دلار

ساعت امگا اسپید مستر - تام هاردی

تام هاردی، ستاره Venom 3 برای بازی در این فیلم 20 میلیون دلار دریافت خواهد کرد. این واقعیت که او بار دیگر به عنوان تهیه کننده در فیلم کار می‌کند، همانطور که در Venom: Let There Be Carnage انجام داد، ممکن است به قیمت بالای درخواستی او کمک کند.

یکی از ساعت‌هایی که در مجموعه او قرار دارد، ساعت مچی Omega Seamaster Planet Ocean 600M "Ceragold" است. بند ساعت از چرم طبیعی است و هم رنگ قاب سرامیکی مشکی است. این قاب 45.5 میلی متری ترکیب شده از سرامیک مشکی و طلای 18 عیار رزگلد که زیبایی دوچندان را روی مچ دست ایجاد کند.

قیمت خرده فروشی این مدل: 22500 دلار

ساعت کارتیه - وین دیزل

شرط می‌بندم همه انتظار دارند که این مرد بزرگ، ساعت‌های با عرض قاب بزرگ هم بپوشد! اما همانطور که در این عکس مشخص است، او ترجیح داده ساعت مربعی کارتیه را روی مچ دستش ببندد. کارتیه فرانسوی 25 میلی‌متری استیل دارای حرکت کوارتز و صفحه‌ای نقره‌ای با عقربه‌های شمشیری‌ شکل از جنس استیل آبی است.

قیمت خرده فروشی این مدل: 4800 دلار

ساعت رولکس Day-Date Platinum - کریس همسورث

کریس همسورث هالیوود، برای فیلم جدیدش Extraction 3، دستمزد 20 میلیون دلاری دریافت می‌کند. این مطمئناً باعث می‌شود که او بتواند صفحه زیبای آبی یخی Rolex Day Date 40 پلاتین را در دست بگیرد. از زمان معرفی آن در سال 1956، Day-Date که به آن رئیس رولکس هم گفته می‌شود، یک مدل برتر برای رولکس بوده. نسخه ورزشی همسورث در سال 2015 در بازل ورلد معرفی شد. قاب پلاتینیوم 40 میلیمتری ساعت و قاب الماس تراش ذوزنقه‌ای هر دو به زیبایی ساخته شده‌اند. قاب پلاتینیوم و صفحه آبی یخی کاملاً با هم هماهنگی دارند.

قیمت خرده فروشی این ساعت: 4800 دلار

ساعت Montblanc Star Classique - دنزل واشنگتن 

دنزل واشنگتن به فهرست ده ستاره پردرآمد سینمای هالیوود سال 2022 پیوست. با این حال، ساعت مردانه بند چرمی او با قیمت کمتر از 2000 دلار نسبتاً مقرون به صرفه است. در عکس ما یک Montblanc Star Classique را می‌بینیم. یک ساعت کلاسیک با طراحی ساده. دارای بدنه استیل ضد زنگ 39 میلیمتری صیقلی، ضخامت 8 میلیمتر، صفحه مشکی با عقربه‌های رودیوم اندود و 11 شاخص و یک عدد عربی است. علاوه بر این، دارای یک قاب نمایش تاریخ در جایگاه عدد 6 است.

قیمت خرده فروشی این ساعت: حدود کمتر از 2000 دلار

و در انتها:

در مقاله‌های بعد ساعت مچی دیگر ستاره‌های هالیوود و افراد مشهور را با هم بررسی می‌کنیم. اما قبل از آن به ما بگویید از بین این 5 ستاره، ساعت مچی کدام یک را بیشتر دوست دارید؟


 

ساعت‌های ستاره‌های مرد هالیوود
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم