معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت اورینت کلاسیک

حالت مطالعه
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

چرا خرید ساعت اورینت؟ جواب خیلی سادست. اورینت انتخاب ساعت بازانی است که به اصالت و تاریخچه در کنار قدرت سازندگی و کیفیت اهمیت می‌دهند. پس به نوعی خرید ساعت اورینت یک سرمایه گذاری برای حرفه‌ای‌ها و دوستداران ساعت مچی است. در این مقاله بیشتر درباره ساعت‌های اورینت صحبت می‌کنیم.

اورینت یک پدیده در صنعت ساعت سازی

اورینت هم مانند بسیاری از برندهای موفق و شناخته شده امروزی، شروع کارش را از یک مغازه کوچک ساعت فروشی در سال 1901 به نام یوشیدا بود. موسس این برند (شیگه‌رو یوشیدا) از ابتدا کار فروش ساعت انجام می‌داد تا کم کم از سال 1912 کار تولید بدنه ساعت طلا را آغاز نمود و کارخانه‌ای به نام Toyo Tokei Manufacturing را برای تولید ساعت مچی در سال 1934 تاسیس کرد. اما کمپانی اورینت بطور رسمی در سال 1950 تاسیس و راه اندازی شد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که، برند اورینت که در حال حاضر تحت تابعیت شرکت ساعت مچی سیکو قرار گرفته است. اما چرا و چطور اورینت به یک پدیده ساعت سازی تبدیل شد؟

قبل از اینکه اورینت به جایگاه کنونی خود برسد، دیگر برندهای ژاپن مانند سیکو، کاسیو و سیتیزن وارد رقابت عجیبی شده بودند. هر کدام از آنها در تولید ساعت یا فناوری خاصی به شهرت رسیده بودند و متقاضیان و طرفداران آنها مشخص بودند. اورینت برای اینکه در عرصه ساعت سازی بماند، مجبور بود همپای دیگر برند‌های غول پیکر ژاپن، به رقابت با آنها و حتی برندهای سوئیسی بپردازد. با توجه به اینکه رقبای ژاپنی اورینت با تولید ساعت مچی کوارتز، تحول عظیمی در صنعت ساعت سازی بوجود آوردند و همه برندهای ساعت ساز به تولید چنین ساعت جدیدی روی آوردند، اما اورینت مسیر جدیدی را انتخاب کرد. اورینت تصمیم گرفت تا علاوه بر تولید ساعت مچی کوارتز که متقاضی زیادی داشت، به تولید ساعت‌های مکانیکی خود ادامه دهد.

این نگرش متفاوت اورینت باعث شد بر خلاف دیگر کمپانی‌ها که تمرکز اصلی‌شان تولید ساعت کوارتز بود، او تمرکزش را روی تولید ساعت مکانیکی بگذارد. در نتیجه خط تولید ساعت‌های مکانیکی اورینت با دقت و تلاش بیشتری ادامه پیدا کرد. او توانست ساعت‌های مکانیکی با دقت بالای خودش را با هزینه خیلی مناسب، تقریبا نزدیک به ساعت‌های باتری بسازد و با قدرت بار دیگر وارد عرصه ساعت سازی شود.

معرفی 5 مدل ساعت مچی کلاسیک اورینت

از آنجایی که سیاست و استراتژی اورینت همچنان تاکید بر حفظ اصالت دارد، خیلی کمتر شاهد ساعت‌های با سبک فشن یا اسپرت در این برند هستیم. و بیشتر ساعت مچی اورینت برای کسانی که به ساعت کلاسیک یا ساعت اتوماتیک علاقه مندند پیشنهاد می‌شود. پس در ادامه 5 مدل از محبوب‌ترین ساعت‌های اورینت را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

ساعت مردانه اورینت مدل RA-AK0309B00C:

یکی از ویژگی‌های جذابی که در ساعت‌های کلاسیک چشم نوازی می‌کند، قابلیت نمایش ماه است. مانند این ساعت مردانه اورینت که داخل صفحه‌اش علاوه بر ویژگی نمایش روزهای هفته و نمایش تاریخ، یک قاب نمایش حالت ماه دارد. این ویژگی در این مدل ساعت اورینت، نشان می‌دهد که الان چه زمانی از روز یا شب است و بیشتر در شهر‌هایی قابل استفاده است که روز و شب آن زیاد مشخص نیست. اما به خودی خود ویژگی نمایش حالت ماه جدا از کاربردش، به ساعت زیبایی بیشتری می‌بخشد. همانطور که باید انتظار داشته باشید این مدل، یک ساعت اتوماتیک از اورینت است. چنین مدلی در همه استایل‌های کلاسیک و نیمه رسمی به راحتی با لباس‌های شما ست می‌شود. 

ساعت زنانه اورینت مدل RA-KA0001A00C:

خانم‌ها اکثرا به داشتن یک ساعت مچی زنانه شیک با طراحی کلاسیک نیاز دارند تا در مهمانی‌ها و جلسات مهم کاری آنها را همراهی کند. این مدل هم یک ساعت زنانه بند چرمی کلاسیک فشن است که طراحی صفحه جالبی دارد. از صدف طبیعی داخل صفحه ساعت استفاده شده و این مدل هم مانند مدل قبلی که معرفی کردیم دارای ویژگی زیبای نمایش حالت ماه (روز)، نمایش روزهای هفته و نمایش تاریخ می‌باشد. تنها ویژگی‌ها و صدف طبیعی دلیل زیبایی این ساعت زنانه نیستند، بلکه بند چرم طبیعی آن به جذابیتش اضافه کرده. رنگ قرمز این ساعت زنونه بند چرمی‌ هارمونی زیبایی با رنگ مسی قاب ایجاد کرده و زیباییش دو چندان شده.

ساعت مردانه بند فلزی اورینت مدل FAB00001P9:

این مدل ساعت مردونه بند فلزی که به شما پیشنهاد دادیم، یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین طراحی‌های برند اورینت را دارد. ساعتی با بند فلزی که بافت نرمی دارد و تمام بدنه رنگ طلایی یکپارچه‌ای دارد. صفحه ساعت در حین سادگی، زیبا و چشم نواز است. در این ساعت هم از موتور مکانیکی اتوماتیک استفاده شده. قیمت ساعت مردانه FAB00001P9 به نسبت کیفیت، موتور مکانیکی با دقت و ظاهری که دارد، در رده ساعت‌های اقتصادی و مناسب است.

ساعت دخترانه اورینت مدل RA-AG0024S00C:

این مدل ساعت زنانه اورینت، ظاهری کاملا کلاسیک دارد که گویای موتور مکانیکی هم هست. داخل صفحه ساعت از طراحی قلب باز استفاده شده تا قسمتی از اجزای زیبای داخل موتور اتوماتیک ساعت دیده شود. این ساعتمچی اورینت زنانه، یک انتخاب خوب و به صرفه برای خانم‌های شیک پوش است.

ساعت اورینت مردانه مدل RAAG0012S00C:

یکی دیگر از محبوب‌ترین ویژگی‌ها و طراحی در ساعت‌های مکانیکی، استفاده از ویژگی قلب باز است. این مدل هم مانند ساعت اورینت زنانه‌ای که معرفی کردیم، دارای طراحی قلب باز است. یک ساعت کلاسیک بند چرمی مردانه که میتواند انتخاب خوبی برای ست کردن با کت و شلوار باشد. چرم به کار رفته در این ساعت بند چرمی مردانه هم، از چرم طبیعی است.

خرید ساعت مچی اورینت:

برای اینکه یک انتخاب و لذت بخش در خرید ساعت داشته باشید، باید بدانید که دقیقا چه سبک ساعت مچی مد نظر شماست و چه برندی مناسب‌تان خواهد بود. ما در اینجا به معرفی برند اورینت و ساعت‌های کلاسیک از این برند پرداختیم. اگر شما هم قصد خرید ساعت اورینت اصل را دارید اما نمی‌دانید که دقیقا چه سبک مناسبتان خواهد بود، می‌توانید از تیم کارشناسان ما بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

 

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت اورینت کلاسیک
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم