چرا خرید ساعت مچی سون فرایدی؟+ نقد و بررسی

حالت مطالعه
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

یکی از برندهایی که جدیدا در بازار ساعت مچی‌ها به گوش میرسد، ساعت سون فرایدی است. اما چطور و چرا این برند به این محبوبیت رسیده؟ مشتریان ساعت سون فرایدی چه اشخاصی با چه استایل‌هایی می‌توانند باشند؟ آیا ساعتمچی سون فرایدی ارزش خرید دارد؟ در این مقالات به این سوالات جواب خواهیم داد.

آشنایی با برند سون فرایدی

برند سون فرایدی را می‌توانیم در دسته بندی برندهای نوظهور صنعت ساعت سازی بشناسیم. سون فرایدی در سال 2012 تاسیس شد و از همان ابتدا، نشان داد که خلاقیت در برندش موج میزند. ساعت سون فرایدی از همان ابتدا با طراحی ساختار شکنی وارد بازار شد. ساعت مچی‌هایی با قاب مربع که گوشه‌های منحنی دارند و داخل این قاب مربع یک صفحه دایره‌ای برای نمایش زمان وجود دارد. همین خلاقیت در طراحی اولین قدمی بود که سون فرایدی را خیلی زود به همه دوستداران دنیای ساعت مچی شناساند. با اینکه کمپانی سون فرایدی چند سالیست وارد صنعت ساعت سازی شده، اما به دلیل کیفیت بالا نه تنها در سوئیس بلکه در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته. این برند امروزه توانسته است به بیش از ۸۰ کشور در سراسر دنیا صادر شود و مورد استقبال ساعت دوستان قرار بگیرد. 

ساعت سون فرایدی ساخت کجاست؟

برخلاف اینکه اکثرا ساعت‌های سون فرایدی را یک برند سازنده ساعت سوئیسی می‌دانند، اما باید بگوییم اینطور نیست. طراحی اولیه ساعت‌های مچی سون فرایدی در دفتر مرکزی این برند در شهر زوریخ انجام شد. اما موتورهای اتوماتیک این ساعت‌ها از میوتای ژاپن است و در نهایت مونتاژ ساعت‌های سون فرایدی در هنگ کنگ انجام می‌شود.

طراحی ساعت سون فرایدی مناسب چه افرادیست؟

اگر همیشه در زندگی به دنبال ایجاد تغییرات جدید و هیجانات هستید، یا روحیه پر نشاط و ماجراجویی دارید، ساعت‌های سون فرایدی می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. می‌پرسید چرا؟ همانطور که بالاتر گفتیم سون فرایدی با ساختار شکنی در طراحی ساعت مچی به شناخته شدن برندش کمک کرد. طراحی ساعت‌های سون فرایدی ترکیبی از سبک مدرن و اسپرت دارد. در ساعت‌های اسپرت با ابعاد قاب بزرگ شاید توقع صفحه اسکلتون نداشته باشید، اما در ساعت‌های سون فرایدی این مورد برعکس است. طراحان خلاق این کمپانی به خوبی توانستند یک طراحی کلاسیک مانند قلب باز یا اسکلتون که اکثرا در ساعت‌های کلاسیک استفاده می‌شود را با سبک ساعت‌های اسپرت ترکیب کنند و در نتیجه یک طراحی مدرن و جدید خلق کنند. اکثرا سنین جوان و آقایان هستند که به دنبال خرید ساعت مردانه سون فرایدی برای استفاده روزمره و استایل‌های اسپرت می‌روند.

یک ویژگی خاص در سون فرایدی:

اگر به دنبال خرید ساعت سون فرایدی هستید باید بگوییم که ساعت‌های این برند به تراشه NFC در قاب‌های خود مجهز است و این مدل‌ها مورد تأیید شرکت بوده و دارای ضمانت می‌باشند. اگر در هر زمان ساعت مچی شما نیاز به تعمیر داشته باشد، سون فرایدی می‌تواند خدمات ساعت خود را در هر کشوری به شما ارائه دهد.

کالکشن‌های ساعت مچی سون فرایدی:

ساعت‌های سون فرایدی در هشت کالکشن متفاوت وارد بازار ساعت مچی‌ها می‌شوند. محبوب‌ترین کالکشن‌های سون فرایدی مربوط به ساعت‌های اپن‌هارت (قلب باز) یا اسکلتون‌ها هستند. با توجه به اینکه هر 8 خانواده ساعت‌های سون فرایدی تفاوت‌هایی دارند، دست شما برای انتخاب و خرید ساعت سون فرایدی مطابق با سلیقه‌تان باز است. 8 سری خانواده سون فرایدی شامل این موارد هستند:

  • m-series

  • p -series

  • PS- serie

  • Q -series

  • S-series

  • T-series

  • V- series

  • w- series

قیمت ساعت‌های سون فرایدی مقرون به صرفه است؟

با توجه به طراحی‌های منحصر به فرد و خلاقانه سون فرایدی و بالا بودن تقاضا مشتریان برای خرید ساعت از این برند، قیمت ساعت‌های سون فرایدی را می‌توانیم در رده ساعت‌های لوکس بدانیم. البته این در حالیست که سون فرایدی هیچوقت در رده برندهای لوکس ساعت مچی قرار نگرفته. با توجه به بالا بودن قیمت ساعت مچی سون فرایدی و تقاضای زیاد در خرید از این برند، افراد سودجو دست به تولید ساعت‌های تقلبی سون فرایدی زدند. پس قبل از خرید ساعت مچی سون فرایدی حتما از بابت اصالت ساعت و برند مطمئن شوید. قیمت ساعت مچی زنانه و ساعت مچی مردانه اصل سون فرایدی در حال حاضر بالای 40 میلیون تومان می‌باشد.

خرید ساعت اورجینال، پیشنهاد همیشگی:

در انتها باید بگوییم با توجه به اینکه قیمت ساعت اورجینال سون فرایدی بالاست و این برند در رده لوکس قرا ندارد، اما این دلیل خوبی برای خرید محصولات فیک این برند نیست. خرید ساعت مچی اصل در واقع ضمانتی از کیفیت، دوام بالای عمر ساعت و حفظ ارزش پول و به نوعی سرمایه گذاری شماست. پس اگر قصد خرید ساعت سون فرایدی را دارید، حتما نسخه اورجینال آن را تهیه کنید. در سایت ایران تایمر تنوع بالایی از ساعت‌های سون فرایدی وجود دارد که می‌توانید برای خرید مشاوره رایگان هم از متخصصان ما دریافت نمایید.

چرا خرید ساعت مچی سون فرایدی؟+ نقد و بررسی
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۲۹ آبان ۱۴۰۲
سلام
از نظر کیفیت ساخت و عمر محصول آیا این برند با کاسیو قابلیت رقابت را دارد؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۹ آبان ۱۴۰۲
این برند با کاسیو قابل مقایسه نیست چون در دوسطح متفاوت هستند - میتوان هر برند را در سطح خودش با مشابه های خود مقایسه کرد
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم