بررسی پرفروش ترین ساعت های قرن!

حالت مطالعه

پرفروش ترین ساعت ها یا محبوب ترین ها؟+عکس

دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

چرا پر فروش ترین ساعت ها برای ما اهمیت پیدا می کنند؟ واقعیت این است که رشد تکنولوژی و پیشرفت روز افزون آن باعث شده تا برای اطلاع از زمان به صفحه گوشی نگاه کنیم. اما این موضوع هیچ ضربه ای به جایگاه ساعت مچی ها و دنیای ساعت نمی زند. چرا که ساعت تنها اکسسوری است که در ماهیت خود می تواند سبک سلیقه و استایل شما را بازگو کند. در واقع در دنیای پر زرق و برق مد امروز، ساعت مچی یک نماد تکمیل کننده استایل هر شخصی است که به خوش پوشی و خوش استایلی خود اهمیت می دهد. دلایل مهم تری اما هستند که وسوسه ای در ما برای اطلاع از پرفروش ترین ساعت های دنیا ایجاد می کنند. می پرسید چه دلایلی؟ در ادامه همراه من باشید.

دلایل پرفروش بودن ساعت مچی ها:

شاید اینطور به نظر برسد که لزوم استفاده از ساعت مردانه برای آقایان خیلی بیشتر است تا استفاده ساعت زنانه در استایل خانم ها. با اینکه ساعت مچی مردانه نقش پر رنگ تری در استایل آقایان دارد اما بطور کلی، ساعت مچی در استایل همه افراد گویای یکسری نکات است. انتخاب و خرید ساعت مچی متناسب با سلیقه شخصی تان از این جهت اهمیت دارد که نشان دهنده میزان دقت، نظم و سلیقه شماست. اینکه بدانید متناسب با هر استایل و موقعیتی چه سبک ساعت مچی را بدست کنید، نشان دهنده خوش سلیقگی شما و اهمیتی است که به استایل تان می دهید. پس می بینید که ساعتمچی تنها یک اکسسوری برای نمایش زمان نیست! بلکه یک سری حرف ها و نکات کلیدی درباره شخصیت و سبک سلیقه شما به مخاطبانی که رو به رویتان قرار میگیرند، انتقال می دهد.
از طرفی برندهای مطرح ساعت مچی در دنیا با اطلاع از این موضوع که سلیقه های افراد متنوع است و البته هر شخص متناسب با موقعیت هایی که در آن قرار میگیرد، به یک ساعت مناسب نیاز دارد، در تولید و طراحی ساعت ها با هم در رقابتند. یکی از عوامل مهمی که باعث می شود تا یک ساعت پرفروش شود، بحث طراحی آن است. البته که این موضوع در کنار نام برند نقش بهتری ایفا می کند.

ساعت مچی های پر فروش

چه عواملی یک ساعت را پرفروش می کند؟

1. میزان محبوبیت، اعتبار و اصالت برند ساعت:

اگر حتی تعداد کمی ساعت مچی داشته باشید یا به دنیای ساعت علاقه دارید، قطعا از اهمیت برند ساعت اصل باید بدانید. میراث برند ساعت مچی تاثیر بسیار زیادی بر ارزش آن دارد. نام برند تنها یک حکاکی روی ساعت نیست، بلکه نشان دهنده تاریخچه، برتری ها و اعتباریست که آن برند در طی سال های فعالیت خود کسب کرده. برای مثال همیشه ساعت رولکس به عنوان برند محبوب در رده لاکچری و ساعت کاسیو به عنوان برندی مستحکم و قوی در رده برندهای مقرون به صرفه شناخته می شوند. برندهای ساعت ها به قدری روی ارزش و ماهیت ساعت تاثیر گذارند که کلکسیونرهای ساعت برای داشتن حداقل یک ساعت مچی از نامدار ترین برندها تلاش می کنند.

2. طراحی پر طرفدار:

همیشه قرار نیست ساعت های پرفروش ظاهری تجملاتی و خیلی خارج از مرسوم داشته باشند. اتفاقا بسیاری از ساعت های پرفروش در جهان، به دلیل عام پسند بودن و کارایی های ساده ای که دارند مورد توجه قرار گرفتند. برای مثال ساعت کاسیو دیجیتال سری f-91 که قطعا به عنوان یک ساعت نوستالژی با قیمت خیلی مناسب می شناسید. اما طراحی در ساعت مچی باید به گونه ای باشد که علاوه بر پیروی از تغییر مد و به روز بودن، سلیقه تعداد زیادی از افراد را به خود جلب کند. برندهای ساعت ساز با اطلاع از این موضوع زمان زیادی را برای خلق طرح های مدرن و عام پسند و البته منحصر به فرد خود صرف می کنند.

ساعت نوستالژی کاسیو

3. فناوری جدید و برآورده کردن نیاز مصرف کننده:

پیشرفت تکنولوژی نیاز استفاده از ساعت مچی را حذف نکرد، بلکه باعث شد تا در صنعت ساعت سازی نیز رشد و پیشرفت صورت بگیرد. بسیاری از ویژگی های کاربردی که امروزه در ساعت های مشاهده می کنید و گاها پاسخگوی نیاز شما هستند، نتیجه این پیشرفت هاست. ویژگی هایی که به صورت فردی می توانید از آنها استفاده کنید مانند: ارتفاع سنج اگر کوهنورد هستید، عمق سنج اگر شناگر هستید و قطب نمای دیجیتال، اگر که اهل ماجراجویی باشید. و ویژگی هایی کلی تر مانند باتری سولار که دوستدار محیط زیست است، قابلیت بلوتوث که اتصال دنیای ساعت به تکنولوژی است، ویژگی GPS و … . به کار گرفتن این قابلیت ها با دقت بالا قطعا برای برندهای مطرح ساعت هزینه زیادی دارد. اما این را در نظر بگیرید که باعث می شود تا ساعت مچی شما تنها یک ابزار زمان سنج نباشد و متناسب با حرفه و نیازتان، شما را همراهی می کند.

4. جنس به کار رفته با کیفیت:

قطعا جنس و متریال به کار رفته در ساعت مچی مهم است. هرچقدر متریال ساعت با کیفیت تر باشد، نشان دهنده دوام و استحکام ساعت مچی است. به کار بردن یکسری متریال خاص در بعضی برندها جزو اصول تولید آنهاست، برای مثال استفاده از چرم طبیعی در همه ساعت های بند چرمی یک برند. اما در بعضی برندها مدل های خاص فقط از متریال بهتری برخوردارند. البته این را باید در نظر بگیرید که بلا استثنا در برند های لوکس ساعت، از بهترین متریال درجه یک استفاده می شود.

ساعت های پرفروش

5. متفاوت و منحصر به فرد بودن ساعت:

یکی دیگر از عوامل پرفروش شدن ساعت ها، گاها تولید منحصر به فرد آنهاست. بسیاری از برندها برای رقابت با هم هر سال ساعت تولید محدود وارد بازار و دنیای ساعت می کنند. این ساعت های تولید محدود یا از نظر تعدادی یا از نظر بازه زمانی تولید، محدودیت دارند. اما دلایل مختلفی برای تولید ساعت مچی limited edition وجود دارد. دلایلی از جمله ادای احترام به یک شخص تاریخی خاص، یک واقعه مهم، استفاده از یک متریال بسیار گرانبها، دست ساز بودن و یا …. .


20 ساعت مچی پرفروش و خاطره انگیز در جهان:

ساعت هایی که در این لیست مشاهده می کنید، لزوما نباید خیلی گران قیمت یا منحصر به فرد باشند. همانطور که در بالا توضیح دادیم، هر یک از آن عوامل می تواند در محبوبیت و پرفروش شدن ساعت مچی تاثیر بگذارد. اما دانستن میزان محبوبیت ساعت ها شاید دیدی جدید به شما در زمان خرید ساعت مچی جدید بدهد که تا به حال به آن توجه نکرده اید. همچنین تعجب نکنید اگر 2 یا چند بار ساعتی از یک برند در این لیست مشاهده می کنید:

1. ساعت امگا اسپید مستر (Omega Speedmaster Professional)

امگا به حمایت مالی خود در رویدادهای ورزشی مانند المپیک همیشه افتخار کرده. و به‌عنوان زمان‌سنج رسمی رویداد، این برند فقط مجاز است ساعت مچی را عرضه کند که در صورت نیاز، به‌ویژه در مسابقات ورزشی، دقت بالایی را ارائه دهد. بنابراین، در سال 1957، ساعت امگا Speedmaster را به عنوان یک ساعت کرونوگراف مسابقه ای معرفی کرد. قاب مقیاس سرعت سنج در ساعت گویای همه چیز است. در ابتدا، این ساعت به عنوان بخشی از سری Omega Seamaster عرضه شد، اما به دلیل محبوبیت گسترده آن، به تنهایی در کنار Seamaster و Railmaster به خانواده ای متمایز از ساعت ها تبدیل شد. اولین نسخه Speedmaster دارای کالیبر 321 است که به دلیل کرونوگراف کنترل شده با چرخ های ستونی شناخته شده است. آنقدر نمادین بود که برندهایی مانند Breguet، Patek Philippe و Vacheron Constantin از آن به عنوان کرنوگراف های خود استفاده کردند.

پر فروش ترین ساعت امگا

در سال 1946، یک تغییر برای افزودن حفاظت در برابر میدان‌های مغناطیسی و شوک‌ها به موتور این امکان را داد که این مدل ساعت امگا بعداً توسط ناسا برای مأموریت‌های فضایی انتخاب شود. در سال 1965، این ساعت به بخش بزرگی از ماموریت‌های فضایی مختلف تبدیل شد، اما نه با دانش قبلی امگا. پس از اینکه امگا متوجه شد که ساعت آنها توسط اد وایت "Ed White" در طول ماموریت فضایی جمینی 4 استفاده شده است، تصمیم گرفت کلمه "حرفه ای" را به نام محصول اضافه کند. بنابراین، نام محبوب Omega Speedmaster Professional شکل گرفت و بیشتر این مدل را به عنوان ساعت مچی فضانوردان معرفی می کنند.

2. ساعت رولکس ساب مارینر (Rolex Submariner)

در سال 1926، رولکس Oyster را به همه معرفی کرد. همچنین، در سال 1931، این برند با موفقیت اولین موتور اتوماتیک را با روتور دائمی ثبت کرد. بنابراین، Rolex Oyster Perpetual شکل گرفت. رولکس به بهبود مقاومت ساعت‌های خود در برابر آب ادامه داد و قاب‌هایی با زه چرخشی را برای غواصان ایجاد کرد. تا سال 1954، ساعت رولکس ضد آب مدل "Rolex Oyster Perpetual Submariner" با قاب چرخشی و عمق 100 متر مناسب شنا در استخر به بازار عرضه شد. با تحقیق و توسعه مداوم در ساعت ضد آب رولکس، درجه عمق Submariner تا سال 1959 به 200 متر که مناسب یک ساعت غواصی بود، افزایش یافت.

پرفروش ترین ساعت رولکس

شاید دلیل دیگر محبوبیت این ساعت مردانه رولکس در لیست ما، به دلیل وابستگی زیاد آن به جاسوس مورد علاقه همه، یعنی جیمز باند باشد! جیمز باند محبوب شروع به استفاده از این ساعت رولکس شیک در فیلم هایی از جمله دکتر نو (1962) کرد و این سنت را برای چند قسمت بعدی فیلم هم ادامه داد. از جمله فیلم های دیگر مانند: از روسیه با عشق (1963)، گلدفینگر (1964) و تاندربال (1965). سپس، در فیلم Live and Let Die، راجر مور باند از یک Submariner اصلاح شده برای بریدن طناب هایی استفاده کرد که او را به پایین بسته بود. با اینکه جیمز باند تاثیر زیادی در تبلیغ این مدل داشت، اما رولکس ساب‌مارینر بیشتر از یک فیلم، در طول سال‌ها ثابت کرده است که در واقع یک ساعت نمادین و بی‌نظیر در تمام دوران است.

3.ساعت پتک فیلیپ تقویم دائم (Patek Philippe Perpetual Calendar Chronograph Ref. 1518)

پتک فیلیپ یکی از برند های نامدار صنعت ساعت سازی است که از تاریخچه غنی هم برخوردار می باشد. پس جای تعجب ندارد که این برند در رقابت برای قرار گرفتن در لیست ساعت های نمادین بدرخشد. اما چیزی که این ساعت پتک فیلیپ خاص را از سایر ساعت‌های موجود متمایز می‌کند، قیمت خیره‌کننده $11,136,642 آن است. در یک زمانی، ساعت پتک فیلیپ کورنوگراف دار و تقویم دائمی Patek Philippe Ref. 1518 از جنس استیل ضد زنگ، گرانترین ساعتی بود که در یک حراجی فروخته شد. البته تا زمانی که دیتونای پل نیومن آن را از سلطنت خلع کرد. این ساعت همان رکوردی را که Patek Philippe نیز در اختیار داشت شکست: یک ساعت تقویم دائمی از جنس استیل با یک دقیقه تکرار کننده و یک موتور توربیلون که در سال 2015 به 7.38 میلیون دلار رسید.

ساعت پرفروش پتک فیلیپ

چه چیزی باعث شد تا این ساعت پتک فیلیپ انقدر با ارزش و پرفروش باشد؟ این ساعت اولین ساعت مچی است که دارای یک تقویم دائمی و یک عملکرد کرنوگراف در یک ساعت است. با توجه به اینکه Patek Philippe تنها به تولید تعداد محدودی از ساعت‌ها معروف است، نادر بودن این ساعت آن را به ساعت مچی تولید محدود و محبوب تبدیل می‌کند. همچنین، 1518 های دیگر که با طلای زرد و رزگلد عرضه شدند، تنها 281 نسخه داشتند.

4.ساعت سیکو (Seiko Astron)

همانطور که تاریخ ثابت کرده، سیکو تا به امروز به عنوان یکی از بزرگترین مبتکران در تمام تاریخ صنعت ساعت سازی ایستاده است. اولین ساعت سیکو یا Seiko Astron همان ساعتی است که سر و صدای زیادی درباره ساعت های کوارتز ایجاد کرد. در 25 دسامبر 1969، سیکو اولین ساعت کوارتز جهان، سیکو آسترون را با حق ثبت اختراع به جهان عرضه کرد. این امر موجی را در صنعت و دنیای ساعت مچی ها به وجود آورد که امروزه به عنوان بحران کوارتز شناخته می شود و سازندگان ساعت های مکانیکی را مجبور به نوآوری از طرق مختلف کرد. اما اختراع ساعت مچی با موتور کوارتز (باتری) فقط به همین جا ختم نشد. با توجه به اشتیاق بی‌وقفه سیکو برای توسعه و نوآوری ساعت، Astron همچنین اولین ساعت خورشیدی GPS جهان شد. اما این ساعت مچی سیکو همچنان در لیست خاطره انگیز ترین و پرفروش ترین های صنعت ساعت جایگاه ویژه ای دارد.

پرفروش ترین ساعت سیکو

5. ساعت اودمار پیگه (Audemars Piguet Royal Oak)

شعار برند ساعت ادمارس پیگه این است: "برای شکستن قوانین، ابتدا باید بر آنها تسلط داشته باشید". و این برند ثابت کرده که واقعا به آنها تسلط پیدا کرده، زیرا آنها همه قوانین را در ساختن نه تنها یک ساعت لوکس بلکه یک ساعت مچی مردانه اسپرت به شکل "Audemars Piguet Royal Oak" زیر پا گذاشتند. Audemars Piguet توسط جرالد جنتا، که همچنین Patek Philippe Nautilus و Universal Genève Polerouter را طراحی کرد، مدل Royal Oak را در سال 1972 در دوران اوج بحران کوارتز ارائه کرد.

ساعت مچی مردانه لاکچری

در آن زمان، این برند ساعت لوکس به دنبال راه هایی برای زنده ماندن در بحران صنعت ساعت سازی از طریق یک ساعت مچی جدید، خاص و بی نظیر بود. پس از تحقیقات زیاد، این برند با ساخت ساعتی ورزشی ساخته شده از استیل موافقت کرد. و این یک نوآوری منحصربه‌فرد بود، چرا که اکثر ساعت‌ها در آن زمان هنوز از طلا ساخته می‌شدند. مدل Royal Oak موفقیت خود را به اثبات رسانده است زیرا تا به امروز هنوز یک مدل مورد احترام در دنیای ساعت مچی هاست. قاب هشت ضلعی و پیچ های آشکار آن یک جنبه طراحی منحصر به فرد است که الهام بخش بسیاری از ساعت های نمادین دیگر از نسل های بعدی شد.

6. ساعت تگ هویر (TAG Heuer Monaco)

هیچ ساعت ورزشی دیگری مانند TAG Heuer Monaco وجود ندارد، با این طراحی منحصر به فرد و بی نظیر که در رده ساعت های لوکس همچنان پرطرفدار باشد. Heuer Monaco که در سال 1969 به افتخار جایزه بزرگ موناکو عرضه شد، اولین ساعت مچی کرنوگراف دار اتوماتیک و همچنین اولین ساعت کرونوگراف با قاب مربعی شکل است. این ساعت که مورد علاقه بسیاری از کلکسیونرهای ساعتمچی هم می باشد، دارای یک قاب بزرگ است که با یک کریستال یاقوت کبود در زوایای کاملاً قائم بریده شده است. از جمله دلایل محبوبیت این ساعت، وابستگی آن به بازیگر هالیوود، استیو مک کوئین است. این بازیگر از TAG Heuer Monaco به عنوان ساعت در فیلم 1971 Le Mans استفاده کرد.

ساعت پر فروش مردانه

7. ساعت کاسیو (Casio G-Shock DW-5000C)

با اینکه موسس برند کاسیو،"کیکو آیبه" نیاز به وجود ساعت کاسیو جی شاک را کاملاً تصادفی کشف کرد، اما این اتفاق یک لطف بزرگ در صنعت ساعت سازی است. این اتفاق برای او پس از افتادن و شکستن ساعت جیبی یادگار پدرش بود، که تصمیم گرفت ساعتی بسازد تا بتواند در برابر سقوط 10 متر مقاومت کند، 10 سال عمر باتری داشته باشد و دارای درجه عمق 10 بار فشار هوا زیر آب باشد. به همین خاطر هم ساعت های جی شاک کاسیو به ساعت های سه گانه 10معروف‌اند. پس از 200 نمونه اولیه، تیم سه نفره ایبه به نام «تیم سرسخت» هنوز نتوانستند بفهمند که چگونه 10 معیار سه گانه را برآورده کنند. اما بازدید از یک زمین بازی باعث شد آیبه متوجه شود که در توپ‌های پلاستیکی، مرکز توپ در هنگام پرش ضربه‌ای نمی‌خورد.

ساعت های پرفروش کاسیو

از آنجا Ibe و تیمش سرسختش، ساعت‌هایی را با همین اصل ایجاد کردند. ساعت مچی مقاومی که در یک ماده پلاستیکی پیچیده شده بود تا از قلب ساعت یعنی موتور در آن محافظت شود. بنابراین، در سال 1983، DW-5000C به عنوان اولین ساعت کاسیو  جی شاک روانه بازار شد. پس از یک آزمایش گسترده با تبدیل Casio G-Shock DW-5000C به یک توپ هاکی، این ساعت در بین عموم محبوب شد. امروزه DNA طراحی ساعت های جیشاک کاسیو از طریق مدل های اولیه DW-5600 قابل مشاهده است.

8. ساعت کارتیر (Cartier Santos)

ساعت Santos de Cartier یا به طور ساده Cartier Santos یکی از نمادین ترین مدل های این برند ساعت مچی سوئیسی با توجه به قدرت و طراحی آن است. این ساعت هنوز در حال تولید است و ثابت می کند که همچنان پرفروش ترین ساعت کارتیه است. بیش از 100 سال است که ساعت Cartier Santos به دلیل شیک بودن و قابلیت هایش مورد علاقه کلکسیونرها و علاقه مندان ساعت قرار دارد.

ساعت پرفروش سال

تاریخچه آن به سال 1904 بازمی گردد، زمانی که لویی کارتیه ساعتی را برای آلبرتو سانتوس-دومونت، هوانورد برزیلی و دوست خوبش ساخت. این ساعت به طور خاص همانطوری بود که یک هوانورد به راحتی می توانست دور مچ دستش بیاندازد. این ساعت که در سال 1911 به صورت عمومی عرضه شد، همان چیزی است که امروزه به نام کارتیه سانتوس می شناسیم. این ساعت همچنین به عنوان «اولین ساعت مچی مردانه» پیش از سایر ساعت‌های نمادین لیست ما در نظر گرفته شد. کارتیه سانتوس در آن زمان با جنس طلا و فولاد عرضه می شد، اما امروزه، در رده ساعت لوکس با جدیدترین متریال صنعت ساعت عرضه می شود.

9. ساعت جگر-لکتو (Jaeger-LeCoultre Reverso)

برند لوکس و محبوب Jaeger-LeCoultre یک ساعت بند چرمی واقعاً مسحورکننده را با هدف تولید ساعت مچی مستحکم و محافظت شده برای مسابقات چوگان، ساخت. در دهه 1930، افسران ارتش بریتانیا در مسابقات چوگان شرکت می کردند و به ساعتی نیاز داشتند که برای چنین ورزشی مناسب باشد. چالش این برند نامدار، ایجاد ساعتی بود که قابلیت محافظت از صفحه ساعت را داشته باشد تا در اثر ضربات احتمالی پتک در طول مسابقه چوگان از آسیب به صفحه جلوگیری شود. با چنین چالشی، Jaeger-LeCoultre Reverso به وجود آمد.

ساعت های پرفروش و محبوب

این ساعت کلاسیک دارای طراحی آرت دکو بود که نه تنها زیبایی شناسی تازه ای را ارائه می کرد، بلکه ارزش های جدیدی را در ساعت ها ایجاد نمود. این به عنوان یک ترکیب عالی از فرم و عملکرد ثابت می شود که در آن هندسه و ظرافت، در نیمه راه یکدیگر را ملاقات می کنند. این ساعت مچی شیک مردانه به قدری نمادین است که الهام بخش برندهای دیگری مانند Patek Philippe شد تا تعداد محدودی ساعت Reverso را با نام تجاری تولید کنند.

10. ساعت رولکس دیتونا (Rolex Cosmograph “Paul Newman” Daytona Ref. 6239)

با اینکه این مدل، آخرین ساعت در لیست ساعت های پرفروش آمده، اما چیزی از ارزش و اهمیت آن کم نمی کند. در حالی که این ساعت نمادین و محبوب رولکس آنقدرها هم که مردم می گویند کمیاب نیست، این ساعت داستانی دارد که هیچ ساعت دیگری نمی توانست داشته باشد. رولکس Daytona قدیمی اکنون با داستانی از زرق و برق هالیوود تزئین شده. به گفته منابع، این ساعت هدیه "Joanne Woodward" به همسرش پل نیومن در جریان فیلمبرداری فیلم «برنده شدن» بود. همین ساعتی که همسرش در تیفانی و شرکت خریده بود، یک صفحه سیاه و سفید داشت. با پوشیدن ساعت نیومن، در نهایت با بازیگر ارتباط برقرار کرد. بعدها به پل نیومن دیتونا ملقب شد.

ساعت های رولکس محبوب

خرید ساعت مچی برند و با اصالت

می بینید که پشت هر ساعت مچی، جدا از تاریخچه برند ساعت می تواند داستان ها و خاطراتی باشد. همین داستان ها، اولین ها و خاطرات ساعت مچی هاست که به آنها ماهیت ماندگاری و ارزش می بخشد. پس اگر قصد خرید ساعت مچی چه برای مصرف شخصی و چه کلکسیون ساعت دارید، قبل از انتخاب به داستان ساعت ها هم توجه کنید. از نظر شما، در این لیست، کدام ساعت پرفروش تر و خاطره انگیز تر بود؟

بررسی پرفروش ترین ساعت های قرن!
  ۵
نویسنده | مترجم: سحر نجیبی
من متخصص تولید محتوا متنی، عکس و فیلم برداری و علاقه مند به حوزه ساعت مچی و اکسسوری، دنیای مد و فشن با تجربه کافی در این زمینه هستم. و در سایت ایران تایمر از جدیدترین مدل های روز تا فنی ترین اطلاعات دنیای ساعت ها را با شما به اشتراک می گذارم.
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام
دلیل عمر زیاد تر ساعت های کاسیو در نسخه های قدیمی نسبت به نسخه های جدید چیست؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام دوست عزیز خیر این موضوع صحت نداره، عمر باتری ها متفاوت نیست این کم مصرف یا پرمصرف بودن موتور ساعت هست که تاثیر میزاره - برای مثال شما یک باتری اورجینال رو که روی ساعت اورجینال میندازید مثلا 4 سال عمر میکنه، روی ساعت تقلبی میندازید قطعا مدت زمان خیلی کمتری کار میکنه
در خصوص ساعت های کاسیو اورجینال هم به میزان مصرف و نوع موتور بستگی داره
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
امیر: ۳۰ دی ۱۴۰۲
سلام
آیا در این مقایسه ساعت و دستبند های هوشمند نیز حضور داشتند؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۳۰ دی ۱۴۰۲
سلام دوست عزیز خیر اونا در دسته بندی جداگانه لحاظ میشن
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
امیر: ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام
ساعت های نوستالژی کاسیو از نظر کیفیت با نسخه های اولیه یکسان است؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر بله قطعا و بهتر هم هستند
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (1) خیر (0)
U_85218: ۲۲ دی ۱۴۰۲
عالی بود مخصوص امگا
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم