قرارداد شرکت ستی زن Citizen با معروف ترین بازیکن تنیس زن آمریکا

حالت مطالعه
ﺳﻪشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ نویسنده | مترجم:

در 31 آگوست 2012 – شرکت سیتیزن Citizen  قراردادی را با ویکتوریا آزارنکا (بازیکن معروف تنیس) در تور WTA به عنوان جدیدترین پیک سفیر بین المللی امضا کرد. سیتیزن این اطلاع رسانی را در موقع بیستمین سالگردش به عنوان گاه شمار و ساعت رسمی برای مسابقات قهرمانی تنیس آزاد  واقع در چمنزار هم سطح Flushing Meadows، نیویورک انجام داد.

 

خانم ، آزارِنکا امسال در آمریکا به عنوان بازیکن با سابقه و معروف تنیس برنده دو مدال المپیک برای کشورش (یعنی بلاروس و همچنین برنده یک مسابقه زنانه در استرلیا) شد. آمریکائیها او را به اسم مستعار ویکا می شناسند، او به عنوان یک ورزشکار حرفه ای با عزمی بالا، فراست و استایل مناسب به خوبی در زمین مسابقه شناخته شده است. شرکت سیتی زن برای اولین باور است که به عنوان رهبر ورزشکاران نسل جدید شناخته می شود. او نه تنها یک قهرمان به اثبات رسیده در ورزش خود است، بلکه یک نماد مد برای آینده و همچنین یک فرد پرشور و فهیم در تجارت است. این روح اوست که او را  عالی ترین پیک سیتی زن  برای جذب مخاطبان بیشتر میسازد. و این ویژگی از شخصیت و استعداد بالای اوست.

 

خانم ، آزارِنکا می گوید "از اینکه به تیم بین المللی سفیران برند سیتی زن پیوستم بسیار خوشحال هستم" او می گوید من از تعهد شرکت سیتیزن در پشتیبانی مالی از ورزش بین المللی تنیس در این دو دهه را تحسین میکنم. و همچنین تلاش وسیعی از طراحی ساعت های سیتیزن اکو درایو را تحسین می کنم و این به این معنی است که من همیشه می توانم نسبت به هر لحظه ای با هر لباس یک ساعت مناسب پیدا کنم چه در لحظات ورزشی و چه در لحضاتی که لباس رسمی می پوشم. همچنین تعهد این شرکت نسبت به محیط زیست با دارا بودن تکنولوژی اکو- درایو که وقتی این ساعت ها را به دست می کنم به من این احساس منتقل میشود. 

 

شرکت سیتیزن یک تفاهم نامه چند ساله با خانم آزارِنکا امضا کرد که سرزمین هایی نظیر آمریکا شمالی و جنوبی ، انگلستان ، ایرلند ، اقیانوسیه و آسیا را پوشش می دهد.

قرارداد شرکت ستی زن Citizen با معروف ترین بازیکن تنیس زن آمریکا
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم