دیوید بکهام با ساعت مارک بریتیلینگ (Breitiling) مسافرت می کند.

حالت مطالعه
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ نویسنده | مترجم:

 

شرکت بریتیلینگ (Breitiling) دیوید بکهام (David Beckham)  را به عنوان چهره ای مناسب برای تبلیغات بر روی مدل ساعت جهانی اش یعنی، مدل ترانس اٌ شن کورنوگراف یونیتایم (Transocean Chronograph Unitime) انتخاب کرده است. این یک همکاری بلند مدت بین این برند خلاق و با سابقه سوئیسی و یکی از چهره های برجسته جهان یعنی دیوید بکهام است.

به واسطه ارتباط طولانی مدت این شرکت با حمل و نقل هوایی، ساخت ساعتهای با خصوصیت ساعت جهانی از دغدغه های شرکت بریتیلینگ بوده و میباشد. آسمان همیشه یک محدودیت برای شرکت بریتیلینگ  ایجاد کرده بود و این شرکت به عنوان یک برندی که در تاریخ طولانی خود با تولید تعدادی ساعت های مسافرتی شامل مدلهای یونی تایم (Unitime) در ده های 1950 و 1960 توانست ثابت کند که بر این محدودیت غلبه کرده است. در بهار سال 2012 این شرکت توانست با ارائه مدل (Transocean Chronograph Unitime) این نوع ساعت ها را به گامی بعدی ببرد. این مدل ساعت مجهز به مکانیزم ثبت شده جدید از شرکت بریتیلیت با کالیبر B05 می باشد. این ساعت کورنوگراف جهانی با دارا بودن دو صفحه قابلیت خواندن زمان را در تمامی 24 فاصله زمانی ایجاد می کنند. همچنین با داشتن یک سیستم اصلاح که فوق العاده کاربرپسند است، توانسته خود را به عنوان بهترین ساعت مسافرتی درجهان مطرح کند.

یکی از موفق ترین ورزشکار و مدل جهان، دیوید بکهام مثل ستاره در تبلیغ تصویری شرکت بریتیلیت می درخشید، این تبلیغ توسط عکاس مشهور آمریکایی آنتونی مندلر (Anthony Mandler) عکاسی شد. این تبلیغ در باند هوا فضای موج اِیو (Mojave) واقع در کالیفرنیا ساخته شده که در این تصویر آقای دیوید بکهام در مقابل یک هواپیمای جت خصوصی در حالی که ساعت مدل (Transocean Chornograph Unitime) را بدست کرده نشان میدهد.

دیوید بکهام گفته " من همیشه شرکت بریتیلیت را تحسین کرده ام "  به عنوان شرکتی که نه فقط ساعت هایی با بالاترین کارایی را تولید می کند ، بلکه همچنین طراحی های بی نظیری انجام داده که از تجربه سالها تلاش الهام گرفته است. این یک انتخاب طبیعی برای من بوده که این برند خارق العاده را همراهی کنم.

دیوید بکهام با ساعت مارک بریتیلینگ (Breitiling) مسافرت می کند.
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم