رکورد ساخت باریک ترین ساعت توسط شرکت " ژژ لاکورتر" شکسته شد

حالت مطالعه
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ نویسنده | مترجم:

رکورد ساخت باریک ترین ساعت توسط شرکت " ژژ لاکورتر" شکسته شد

شرکت "ژژلاکورتر " یکی از سازندگان قدیمی و مطرح ساعت در دنیا باریک ترین ساعت در دنیا را ساخته و به بازار عرضه کرد.
تا سال 2014 شرکت " پیاژه " مالک این عنوان بود و با ارائه سری ساعت های "آلتیپانو" (Piaget Altiplano) باریک ترین ساعت در دنیا بود. این ساعتها از نوع مکانیکی و با ضخامت 3.65 میلی متر باعث حیرت علاقمندان ساعت شده بود. این کمپانی که در ساخت جواهرات هم بسیار مشهور است از سال 2010 این افتخار را بعنوان یکی از اهرم های تبلیغاتی خود بکار می بست.
قیمت این ساعت در مدل های مختلف زنانه و مردانه با توجه به جنس بدنه ( استیل ، طلای زرد و یا طلای سفید ) و تزئینات آن که معمولا از برلیان استفاده می شود بین 14000 دلار تا 91000 دلار می باشد.( عکسهای 1 الی 23)
اما امسال کمپانی  "ژژلاکورتر " (Jaeger-LeCoultre) ساعتی را ارائه کرد که با ضخامت 3.60 میلی متر رکورد " پیاژه " را شکست.
شاید در نظر اول رکورد شکنی آن هم با اختلاف 0.05 میلی متر آن چنان اهمیت نداشته باشد ولی باید در نظر داشت که در سطح جهانی در هر زمینه ائی  بدست آوردن رکورد و یا رکوردشکنی بسیار مشکل است . بعنوان مثال در رشته های مختلف ورزش کار به صدم ثانیه هم می رسد و در بعضی از رشته ها تا چندین سال کسی توان نزدیک شدن به عدد رکور ددار را هم ندارد چه برسد به شکستن آن رکورد.
در ساخت ساعت  هم همانطور که گفته شد تا 5 سال کمپانی " پیاژه " صاحب این مقام بود و هم اکنون هم کمپانی های مشهور و صاحبنام در ساخت ساعت  نیز ،  حتی توان نزدیک شدن به این اعداد راهم ندارند.
قیمت این مدل برای مدلی که بدنه آن ازجنس طلای صورتی ( pink gold ) ساخته شده است 58.500 دلار و از همین جنس ولی با برلیان 72.500 دلار و از جنس بدنه طلای سفید 61.000 دلار و از همین جنس ولی با برلیان 75.000 دلار می باشد.
امیدواریم که اگر شما دوست عزیز در آینده اولین ایرانی خواهید بود  که باریک ترین ساعت در دنیا را به دست می کنید ، مبارکتان باشد و در خوشی ها استفاده کنید.

نویسنده : شاهرخ شاهرخی

پیاژه دومین ساعت باریک جهان

 

 

 

ژژلاکورتر باریکترین ساعت کنونی جهان

 

 

 

رکورد ساخت باریک ترین ساعت توسط شرکت " ژژ لاکورتر" شکسته شد
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم