زمان ابدی: 6 ساعت مدرن با تقویم دایمی

حالت مطالعه
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

زمان ابدی: 6 ساعت مدرن با تقویم دایمی

در ساعت سازی مدرن، یک تقویم دائمی تاریخ را نشان می دهد و اصلاحات لازم برای ماه های کمتر از 31 روز و سال های کبیسه را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. یک ساعت مچی دارای تقویم دائمی در سال های 2100، 2200، 2300 به تنظیم دستی نیاز خواهد داشت، مگر اینکه موتور ساعت سال های قرن را که کبیسه نیستند، مدنظر قرار داده باشد. معمولاً، یک تقویم دایمی موارد دیگر مانند فاز ماه را نیز دربردارد. اینجا 6 ساعت که تقریباً برای ابدیت ساخته شده اند، معرفی می شوند.

پاتک فیلیپ تقویم دائمی شماره ارجاع 5940 (PATEK PHILIPPE PERPETUAL CALENDER REF.5940)

ساعت کوسن شکل پات فیلیپ اکنون در قاب رزگلد در دسترس است. این ساعت دارای کالیبر فوق باریک 240 Q با میکروروتور می باشد. ابعاد قاب آن 37 میلی متر در 6/44 میلی متر است. قیمت این ساعت 87320 دلار است.

هرمس اسلیم درمس کوانتیم پرپچوال (HERMÈS SLIM D’HERMÈS QUANTIÈME PERPÉTUEL)

در ژانویۀ 2017، هرمس از مدل جدید اسلیم درمس کوانتیم پرپچوال ( Slim d’Hermès Quantième Perpétuel) با قاب پلاتینیوم و صفحۀ آبی رنگ رونمایی کرد. نیروی این ساعت توسط کالیبر H1950 که یک موتور فوق باریک مکانیکی با میکروروتور می باشد، تأمین می شود. قیمت این ساعت 39900 دلار است.

آئودمارس پیژه رویال اوک تقویم دائمی (AUDEMARS PIGUET ROYAL OAK PERPETUAL CALENDAR)

آئودمارس پیژه در SIHH 2017 از رویال اوک تقویم دائمی با قاب و دستبند سرامیکی مشکی رونمایی کرد. قاب بزرگ 41 میلی متری آن کالیبر خودکار 5134 را در خود جای داده است. قیمت این ساعت 93900 دلار است.

فردریک کنستانت منیوفکچر تقویم دائمی (FREDERIQUE CONSTANT MANUFACTURE PERPETUAL CALENDAR)

در سال 2016، فردریک کنستانت منیوفکچر پرپچوال کلندر را با تقویم کامل دائمی و به قیمت 10000 دلار به جهان عرضه کرد. این ساعت در قاب استیل ضدزنگ یا رزگلد به قیمت های 8795 و 8995 دلار موجود است.

ای لانگ اند سوهنه پور لی مریت (A. LANGE & SÖHNE POUR LE MÉRITE)

توربوگراف با کوک دستی پور لی مریت، پیچیده ترین ساعت ای لانگ اند سوهنه است. موتور این ساعت دارای 5 ویژگی بزرگ است: تقویم دائمی، کرونوگراف، کارکرد راتراپانت (rattrapante)، تبدیل فیوز و زنجیر (fusee-and-chain) و توربیلون. این توربوگراف دائمی 43 میلی متری تنها در 50 عدد تولید شده و قیمت آن 480000 یورو است.

گلاسهوت اورجینال سناتور اکسلنس پرپچوال کلندر (GLASHÜTTE ORIGINAL SENATOR EXCELLENCE PERPETUAL CALENDAR)

ساعت جدید گلاسهوت اورجینال اکسلنس پرپچوال کلندر دارای موتور جدید این برند به نام کالیبر 36 است و تا 100 ساعت نیرو ذخیره می کند. این ساعت 42 میلی متر از جنس استیل 22000 دلار و از رزگلد 35100 دلار قیمت دارد.

 

زمان ابدی: 6 ساعت مدرن با تقویم دایمی
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم