اولین نسخه‌های ساعت مکانیکی

حالت مطالعه
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

5 مورد از اولین نسخه‌های ساعت مکانیکی

هر مجموعه ساعت باید از جایی شروع شود. بیشتر اوقات خرید اولیه ساعت با بودجه محدود امکان‌پذیر است. در اینجا 5 مورد از اولین نسخه‌های ساعت مکانیکی از 5 برند مختلف را معرفی می‌کنیم. برای محدود کردن زمینه معرفی، ما فقط ساعت‌های مردانه با قطر 37 میلیمتر یا بالاتر را در نظر گرفتیم.

ساعت OYSTER PERPETUAL 39 رولکس (5.700 دلار)

شکل 1- Rolex Oyster Perpetual 39

در سال 2015، معروف‌ترین برند دنیا، یک ساعت جدید معرفی کرد، که ارزان‌ترین ساعت مردانه این شرکت بوده است. با قیمت 5.700 دلار، خریدار به مزای زیر دسترسی پیدا می‌کند: ساخت با کیفیت بالا، کالیبر جدید و مدرن، بدنه فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر آب شور (904L) و ساعتی که احتمالاً قیمتش مستهلک نمی‌شود. این ساعت با صفحه‌هایی به رنگ آبی و طوسی موجود است.

ساعت اتوماتیک COLT برایتلینگ (3025 دلار)

شکل 2- Breitling Colt Automatic

برایتلینگ ساعتی مکانیکی خود را با قیمت کم 3025 دلار عرضه نمود. خریداران علاوه بر دریافت دقت زمانی بالا به ویژگی‌هایی دست پیدا می‎کنند که برای غواصان مناسب است. بدنه 44 میلیمتری این ساعت تا عمق 200 متری ضد آب است. صفحه این ساعت با رنگ‌های مشکی، آبی یا نقره‌ای موجود است.

ساعت DE VILLE PRESTIGE  امگا (3600 دلار)

شکل 3- Omega DeVille Prestige Co-Axial

بدنه این ساعت دارای قطر 5/39 میلیمتری فولادی ضد زنگ است که با قیمت 3.600 دلار به فروش می‌رسد. قیمت 3.600 دلاری کمترین قیمت ساعت مردانه این برند است. کالیبر 2500، مقاومت خوبی در میدان‌های مغناطیسی از خود نشان می‌دهد.

ساعت GENTLEMAN SWISSMATIC تیسوت (365 دلار)

شکل 4- Tissot Gentleman Swissmatic

شاید با دیدن قیمت 365 دلاری ساعت تیسوت، تعجب‌زده شده باشید. این ساعت دارای مقاومت در برابر آب تا عمق صد متری است. به علاوه دارای کالیبر اتوماتیک با قابلیت ذخیره انرژی به مدت سه روز است.

TAG HEUER FORMULA 1 CALIBRE 5 (2.000 دلار)

شکل 5- TAG Heuer Formula 1 Calibre 5

تگ هویر یک نسخه اولیه از ساعت با مدل و سبک غواصی را عرضه نمود. این ساعت دارای بند لاستیکی بوده و تا عمق 200 متری، ضد آب است. بدنه این ساعت از فولاد ضد زنگ با قطر 41 میلیمتر می‌باشد. ساعت TAG HEUER FORMULA 1 CALIBRE 5، فقط 2.000 دلار قیمت دارد.

 

اولین نسخه‌های ساعت مکانیکی
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم