زنگ بیدار شدن

حالت مطالعه
شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ نویسنده | مترجم:

زنگ بیدار شدن: 5 ساعت با زنگ مکانیکی

زنگ مکانیکی یکی از مفیدترین ابزار برای یک مسافر خسته یا یک مدیر اجرایی پرکار برای یادآوری جلسات هیأت مدیره است. جای تعجب است که چرا برندهای بیشتری این زنگ را به کار نگرفته‌اند. در اینجا 5 موردی که در بازار موجود است را بیان می‌کنیم.

JAEGER-LECOULTRE POLARIS MEMOVOX

ساعت JAEGER-LECOULTRE POLARIS MEMOVOX با تعداد محدود 1000 قطعه به بازار عرضه شد. بدنه این ساعت فولاد ضد زنگ 42 میلیمتری است. همچنین کالیبر استفاده شده در این ساعت از نوع کالیبر 956 است. قیمت این ساعت برابر با 12.600 دلار می‌باشد.

TUDOR HERITAGE ADVISOR

ساعت Heritage Advisor یک ساعت مدرن است که مدل اولیه آن توسط Tudor در سال 1957 به بازار عرضه شد. این ساعت دارای بدنه تیتانیومی با قطر 42 میلیمتر است. کالیبر استفاده شده در ین ساعت کالیبر 2892 خود شرکت Tudor است. قیمت این ساعت با بند چرمی 6.000 دلار و با بند فلزی 6.225 دلار است.

VULCAIN HERITAGE PRESIDENT’S WATCH

اولین ساعت Vulcain Cricket با نام Chirping در سال 1947 به بازار عرضه شد. بعد از محبوبیت و علاقه رئیس جمهور آمریکا به این ساعت، نام این ساعت به President’s Watch تغییر کرد. Vulcain مدل جدید این ساعت را در تعداد محدود عرضه کرد. بدنه این ساعت 39 میلیمتر قطر دارد. همچنین ساعت مذکور قابلیت ذخیره انرژی به مدل 42 ساعت را دارا می‌باشد. ساعت در دو مدل تمام فولاد یا فولادی رزگلدی عرضه می‌شود که تعداد هر کدام 500 عدد است. قیمت هر ساعت 4.150 یورو (حدود 4.600 دلار است).

BREGUET MARINE ALARME MUSICALE

مدل دیگر موجود در بازار ساعت BREGUET MARINE ALARME MUSICALE است. این ساعت دارای بدنه تیتانیومی 40 میلیمتری است که در سال 2019 عرضه شده است. قیمت این ساعت 28.600 دلار است.

RICHARD MILLE RM 62-01 TOURBILLON VIBRATING ALARM ACJ

ساعت RM 62-10 Tourbillon Vibrating Alarm ACJ پیچیده‌ترین ساعت دنیا است. بر خلاف ساعت‌های دیگر که برای زنگ از یک چکش استفاده می‌کنند، این ساعت فقط ویبره رفته تا فقط کسی که آن را دست می‌کند متوجه شود. قیمت این ساعت 1.225.000 دلار است.

 

زنگ بیدار شدن
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم