ساعت مچی ضدآب مخصوص غواصان

حالت مطالعه
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ نویسنده | مترجم:

کریستوفر وارد (Christopher Ward) یک بار دیگر با ساعت مچی کرونوگراف جدید C65 Chronograph از سبک Retro در طرحش استفاده کرده است

کریستوفر وارد (Christopher Ward) ساعت‌ساز بریتانیایی که به علت ساعت‌های غواصی حرفه‌ای با قیمت مناسبش مشعور شده، امروز، آخرین به روزرسانی را در مجوعه ساعت مچی غواصی C65 انجام داد و ساعت مچی کرونوگراف C65 را معرفی نمود. این ساعت از اواخر دهه 1960 الهام گرفته است. مدیر Cristopher Ward این مدل را با شعار «جشن رنگ و روحیه جسورانه و خوشبینانه این دوران» عرضه میکند.

عرضه این ساعت همراه با تصویر هنری اصلی Craig & Karl است که توسط این برند سفارش داده شده است. این تصویر رنگ‌ها و ایده‌های جدید دهه 1960 که الهام‌بخش ساخت ساعت مچی کرونوگراف غواصی بود را نشان میدهد. 

ساعت مچی کرونوگراف C65 دارای یک بدنه استیل سخت است که به خوبی بر روی دست می‌نشیند. ضخامت این ساعت نیز برابر با 15 میلیمتر است. بدنه این ساعت تا عمق 150 متری ضد آب (10 بار فشار هوا زیر آب) است. این ساعت دارای یک زه باریک یک جهته 60 دقیقه‌ای است که به ویژگی 15 دقیقه شمارش معکوس مجهز است که این ویژگی در غواصی کاربرد زیادی دارد.

صفحه ساعت مچی دارای مقیاس تاچومتری در لبه‌هایش است. به علاوه رنگ صفحه آبی رنگ می‌باشد که با رنگ زه همخوانی دارد. در کنار ساعت‌های 3 و 9 صفحات فرعی دایره شکل برای شمارنده سی دقیقهای کرونوگراف و شمارنده ثانیه قرار دارد. در بالای ساعت 6 نیز از یک نمایشگر تاریخ استفاده شده است. شمارنده سی دقیقه‌ای دارای بخشهای سفید، آبی و قرمز رنگ است. 

درون ساعت مچی کرونوگراف C65 از کالیبر Sellita SW510 BHa استفاده شده است. این کالیبر قابلیت ذخیره انرژی به مدت 48 ساعت را دارد. کالیبر SW510 بر اساس کالیبر Balijoux 7750 ساخته شده است. 

بدیهی است که Christopher Ward تلاش زیادی برای طراحی و تولید ساعت مچی کرونوگراف C65 Chronoghraph کرده است. این موضوع از جزئیات این ساعت مثل عقربه‌های نارنجی رنگ و دیگر موارد کاملاً به چشم می‌خورد. در صورت استفاده از این ساعت در تاریکی، این ساعت طوری روشن می‌شود که بتوان ساعت و دقیقه را به راحتی مشاهده کرد.

در آخر ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ساعت مچی C65 Chronograph با قیمت 2.055 دلار با بند استیل و قیمت 1.935 دلار با بند لاستیکی و چرمی در دسترس است.

 

ساعت مچی ضدآب مخصوص غواصان
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم