ساعت مچی که با خیال راحت به آب میزنید

حالت مطالعه
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

IWC ساعت مچی مدل Portugieser Yacht Club را ده سال پیش برای دنیای قایقرانی، تولید کرد. در سال 2020 نیز این ساعت، به روز رسانی شد و با ظاهری سنتی و بند فلزی به بازار عرضه شد. در این مقاله به بررسی این ساعت مچی می‌پردازیم.

بازسازی ساعت مچی دریایی IWC:

ساعت جدید IWC Portugieser Yacht Club، ساعتی است که می‌توانید با اطمینان در تفرجگاه‌های ساحلی استفاده کنید. این ساعت مچی لوکس از قطعات لوکس نیز تشکیل شده است. برای اولین بار در ده سال پیش، این مدل دارای بند فلزی بوده و از بند پلاستیکی و چرمی استفاده نشده است. 

بخش قفل ساعت طوری طراحی شده است، که می‌تواند 7 میلیمتر افزایش طول بند داشته باشد. علاوه بر بند ساعت، صفحه آن نیز به روزرسانی شده است. عقربه کرونوگرافی مرکزی به جای رنگ قرمز دارای رنگ خاکستری می‎باشد. نمایشگر تاریخ نیز به جای کنار ساعت سه به صفحه فرعی ثانیه‌شمار بالای ساعت 6 منتقل شده است. این تغییرات به زیبایی این ساعت اضافه کرده است. 

قطر بدنه این ساعت مچی مردانه نیز از 43.5 میلیمتر به 44.6 میلیمتر تغییر کرده است. البته به نظر این ابعاد بسیار بزرگ می‌باشد و مناسب دست افراد با مچ ظریف نیست. با این وجود به علت ارگونومی که دارد، اگر به ساعت های با عرض قاب بزرگ علاقه دارید، به راحتی بر روی دست قرار گرفته و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

در درون این ساعت مچی مکانیکی از کالیبر Caliber 89361 استفاده شده است. این کالیبر قابلیت ذخیره انرژی به مدت 68 ساعت را دارد. 

مشخصات فنی ساعت:

تولیدکننده: IWC Schaffhausen

شماره مرجع: IW390701

عملکرد: شمارنده ترکیبی 60 دقیقه‌ای و 12 ساعته، تاریخ.

موتور: کالیبر استفاده شده در این ساعت در خود IWC ساخته شده و نام آن Caliber 89361 می‌باشد. این کالیبر اتوماتیک است و دارای 38 جواهر می‎باشد. قابلیت ذخیره انرژی به مدت 68 ساعت نیز از ویژگی‌های این کالیبر است.

بدنه: جنس استیل ضد زنگ. مقاوم تا عمق 60 متری آب.

بند ساعت: استیل ضد زنگ

ابعاد: قطر = 44.6 میلیمتر، ارتفاع = 14.3 میلیمتر، وزن = 170 گرم.

تنوع: صفحه نقره‌ای (شماره مرجع IW390702 با قیمت 13.100 دلار)، بدنه و بند رز گلد و استیل ضد زنگ

قیمت: 13.100 دلار

 

ساعت مچی که با خیال راحت به آب میزنید
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم