نقشه کره زمین، روی صفحه ساعت مچی شما

حالت مطالعه
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

ساعت‌ ساز سوئیسی Arnold & Son به دلیل رویکرد سه بعدی در ساعت‌ مچی ها معروف شده. این برند نام آخرین و دقیق‌ترین نسخه ساعت از مجموعه چشم‌نواز Globetrotter را معرفی نمود. نام این ساعت Globetrotter Gold است.

مدل جدید الهام گرفته از ساعت های قدیم:

ساعت مچی جدید از طرح globe on the wrist که در نسخه اصلی Globetrotter 2018 استفاده شده بود، الهام گرفته است. استفاده از بدنه طلایی و صفحه آبی شکل از جمله این موارد است. این ساعت بالاتر از دیگر عرضه‌های برند Arnold & Son در سال 2021 قرار می‎گیرد. از دیگر عرضه‌های مهم این برند می‏توان به ساعت Luna Magna (که شامل بزرگ‌ترین فاز ماهی سه بعدی دنیا) اشاره نمود.

نگاهی به طراحی و ساخت ساعت مچی:

از نظر طراحی این ساعت بند چرمی دقیقا شبیه به ساعت اصلی است که در سال 2018 عرضه شد. قاب این ساعت مچی مردانه به قطر 45 میلیمتر است و به صورت پولیش زده می‌باشد. همانطور که در بالا نیز تا حدی به آن اشاره شده بود جنس بدنه ساعت طلای رز گلد 18 عیار می‏باشد. بند ساعت مچی نیز به رنگ آبی بوده و جنس آن از چرم طبیعی تمساح است. 

جاذبه اصلی مدل صفحه سه بعدی آن با طرح لوگوی جهان است. علائم داخل صفحه هم از طلای رزگلد پوشانده شده‎اند. در مرکز ساعت، یک گنبند چرخان به چشم می‎خورد که دارای سطحی با نقشه جهانی است. در این نقشه قاره‎ها از جنس رودیوم بوده و اقیانوس‌ها و سواحل به رنگ آبی می‏باشد. برای نمایش ساعت و دقیقه نیز از پیکان‌های قرمز رنگ استفاده می‏شود.

در درون این ساعت مچی اتوماتیک، از کالیبر با پرداخت زیبای A&S 6022 استفاده شده است. این کالیبر یک موتور اتوماتیک می‌باشد که قابلیت ذخیره انرژی به مدت 45 ساعت را دارد. در این موتور از وزن نوسان اسکلتی از جنس طلای رزگلد 22 عیار استفاده می‏شود.

ساعت Arnold & Son Globetrotter Gold به تعداد 28 عدد محدود بوده و قیمت آن برابر با 900,45 دلار است.

 

نقشه کره زمین، روی صفحه ساعت مچی شما
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم