ساعت مچی جدید با طرح کریسمسی برای عاشقان رنگ قرمز

حالت مطالعه
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

رادو، ساعت مچی بدنه برنزی را با صفحه به رنگ سرخ متمایل به قرمز (شرابی) و زهی رنگارنگ همراه کرده است. در این مقاله موقعیتی دست داده است تا ساعت مچی Captain Cook Burgundy Bronze را مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی ساعت مچی جدید با ظاهری متفاوت:

با نگاه به ظاهر این ساعت مچی مردانه به نظر می‎رسد که تولید آن مربوط به کریسمس است. اولین ساعت نسخه Captain Cook در سال 1962 تا سال 1968 تولید شده بود و نام آن نیز بر اساس کاشف و کاپیتان نیروی دریایی بریتانیا (کاپیتان جیمز کوک) انتخاب شده است. ساعت جدید نیز احیا دوباره و الهام گرفته از همان ساعت قبلی است. مدل Captain Cook قبلی دارای یک بدنه برنزی با صفحاتی به رنگ آبی، قهوه‎ای و سبز بود. آخرین نسخه این ساعت که من شانس به دست کردن آن را داشتم، دارای بدنه برنزی و رنگ قرمز رنگ بود.

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شده است بدنه این ساعت از جنس برنز بوده و اندازه آن نیز برابر با 42 میلیمتر می‎باشد. ضخامت این ساعت نیز خیلی بالا نبوده و برابر با 12.5 میلیمتر است و این اندازه باعث می‌شود که به راحتی زیر آستین لباس آن را به دست کرد. خیلی از افرادی که ساعت‌های 37 و 45 میلیمتری ساعت Captain Cook را به دست کرده‎اند از اندازه متوسط مدل جدید این ساعت خشنود می شوند. 

مشخصات ظاهری و کاربردی:

در کنار رنگ‏های لوکسی که در این ساعت به کار رفته است، این ساعت یک ساعت مچی غواصی محسوب می‏شود و مجهز به یک زه یک طرفه است. در ساعت دوازده از یک مثلث برعکس بر روی زه استفاده شده. دیگر زمان‎ها بر روی زه به وسیله یک علامت و اعداد Arabic در اعداد 15، 30 و 45 استفاده می‎شود.

صفحه شرابی رنگ ساعت در زیر نور خورشید درخشش چشمگیری دارند. علائم داخل صفحه همگی از جنس طلای زرد بوده و دارای پوشش Super-LumiNova هستند. عقربه‌های ساعت و دقیقه شمار نیز دارای ظاهری متفاوت بوده و این باعث می‎شود که با یک نگاه متوجه زمان شد. عقربه ثانیه نیز به صورت باریک بوده که در سر آن از یک مثلث استفاده شده است.

این ساعت مچی ضد آب تا عمق 300 متری مقاوم است. پشت بدنه ساعت از تیتانیوم ساخته شده. در درون ساعت نیز از موتور با کالیبر 763 استفاده شده است. این کالیبر قابلیت ذخیره انرژی به مدت 80 ساعت را دارد. سگک بند ساعت نیز از جنس برنز می باشد.


در زیر به بعضی از مشخصات ساعت نگاهی اجمالی می‎اندازیم:

تولیدکننده: Rado

شماره مرجع: 763.0504.3.131

موتور: کالیبر Rado Caliber 763. این کالیبر اتوماتیک بوده و دارای 25 قطعه جواهر است و قابلیت ذخیره انرژی به مدت 80 ساعت را دارد.

جنس قاب: بدنه برنزی با زه برنزی یک جهته

صفحه ساعت: صفحه با رنگ شرابی، عقربه‎های طلای زرد

بند ساعت: بند ناتو پارچه‌ای 

ابعاد: قطر = 42 میلیمتر، ارتفاع = 12.5 میلیمتر

قیمت: 2,600 دلار

 

ساعت مچی جدید با طرح کریسمسی برای عاشقان رنگ قرمز
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم