بررسی پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت کاترپیلار کلاسیک

حالت مطالعه
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

برند فوق العاده و مطرح کاترپیلار، با اینکه در عرصه صنعت ماشین‌های سنگین و ابزار آلات صنعتی مشهور است، اما در زمینه مد هم خوش درخشیده. تولیدات و محصولات کاترپیلار نمادی از مقاومت است، مانند ماشین‌های سنگین پر قدرت و بادوامی که تولید می‌کند. پس طبیعی است که ساعت مچی کاترپیلار هم نمادی از قدرت و دوام به نظر برسد و طرفداران زیادی پیدا کند. اگر به دنبال خرید ساعت کت هستید اما آگاهی کاملی از این برند ندارید، قبل از خرید ساعت مچی این مقاله را بخوانید تا با دید بهتری انتخاب کنید.

آشنایی با برند ساعت مچی کاترپیلار:

کاترپیلار بعد از بدست آوردن شهرت جهانی در صنعت ماشین‌های سنگین و … حدودا از سال 1994 حق تولید محصولاتی از جمله: پوشاک، کفش، چمدان، تلفن همراه، ساعت مچی و حتی پنکه را با نام تجاری Cat بدست آورد. اولین بار در اواخر دهه 90 میلادی بود که اولین ساعت مچی کاترپیلار با نام Cat وارد بازار دوستداران ساعت مچی شد و با استقبال خوبی هم همراه بود. اکثر تولیدات کاترپیلار در اوایل فعالیتش تولید ساعت پسرانه و مردانه بود و کم کم ساعت مچی زنانه هم به لیست تولیداتش اضافه کرد. 

طراحی ساعت کت:

همانطور که قبل‌تر گفتیم، برند کاترپیلار نمادی از قدرت و دوام بالاست. پس طبیعی است که طراحی‌های این برند در ساعت مچی‌هایش القا کننده چنین موضوعی باشد. ساعت مچی‌های کت دارای طراحی‌های منحصر به فرد خودشان هستند. طراحی‌هایی که بیشتر به سبک اسپرت تمایل دارند. اگر قصد خرید یک ساعت اسپرت ورزشی را دارید که دوام و بدنه محکمی داشته باشد بدون شک خرید ساعت کاترپیلار بهترین گزینه است. البته این برند می‌تواند با برند کاسیو رقابت کند اما در انتهای این مقاله این دو برند را با هم مقایسه می‌کنیم.

در ادامه منحصر به فرد بودن ساعت‌های کاترپیلار باید به رنگبندی آنها نیز اشاره کنیم. از آنجایی که رنگ زرد و مشکی تنها رنگ‌های به کار رفته در لوگو برند کاترپیلار هستند، اکثر مدل‌های این برند هم نمادی از لوگو CAT هستند. و البته اکثر ساعت‌های پر طرفدار کاترپیلار هم از ترکیب رنگ زرد و مشکی هستند.

کاترپیلار برای اینکه بتواند تمام سلایق را پوشش دهد، تنها به تولید ساعت مچی اسپرت اکتفا نکرده. بلکه هم در ساعت مچی مردانه و هم ساعت مچی زنانه مدل‌های با سبک کلاسیک را روانه بازار کرده که البته مانند مدل‌های اسپرت، با استقبال بی نظیر همراه بوده. در ادامه می‌خواهیم چند نمونه ساعت کلاسیک کاترپیلار که جزو محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین مدل‌هاست را با هم بررسی کنیم.

ساعت کاترپیلار مردانه بند فلزی مدل NQ.140.13.139:

اگر قصد خرید ساعت مردانه بند فلزی دارید که در استایل‌های روزمره، مهمانی‌ها و موقعیت‌های متفاوت هم از لحاظ ظاهر و هم دوام و کارایی مناسب باشد، این مدل پیشنهاد خوبی است. یک ساعت آنالوگ با صفحه ساده اما جذاب. با اینکه ترکیب این ساعت مردانه استیل و طلایی است اما به نوعی نماد رنگ زرد و مشکی Cat را القا می‌کند. 

مشخصات ساعت:

جنسیت: مردانه

نوع موتور: کوارتز

جنس شیشه: کریستال معدنی

جنس قاب و بند: تمام استیل ضد حساسیت

ضد آب: تا 50 متر (در حد شست و شوی دست و پاشیدن آب روی ساعت)

ساعت کاترپیلار زنانه بند چرمی مدل NM.391.35.219:

ساعت زنانه بند چرمی محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها دارد، چرا که به نرمی دور مچ بسته می‌شود و نمای خوبی هم دارد. این مدل از ساعت زنانه کت دارای ظاهری ساده و کلاسیک است که در هر موقعیتی می‌توانید از آن استفاده کنید. یک ساعت قیمت مناسب که از لحاظ برند بودن و دوام و کارایی قطعا خیال مصرف کننده را راحت می‌کند. ویژگی شب نما در صفحه این مدل باعث می‌شود تا دید بهتری در تاریکی داشته باشید.

مشخصات ساعت:

جنسیت: زنانه

نوع موتور: کوارتز

جنس شیشه: کریستال معدنی

جنس قاب و بند: قاب استیل ضد حساسیت - بند چرم مصنوعی

ضد آب: تا 50 متر (در حد شست و شوی دست و پاشیدن آب روی ساعت)

ساعت مردانه کاترپیلار صفحه اسکلتون مدل AJ.141.11.127:

یکی از جذاب‌ترین طراحی‌ها در ساعت‌های مچی صفحه‌های اسکلتون هستند. ساعت مچی‌هایی که دارای طراحی صفحه اسکلتون یا قلب باز هستند اکثرا دارای موتور مکانیکی اتوماتیک هم هستند. اما این مدل ساعت کاترپیلار با اینکه موتور کوارتز دارد طراحی صفحه‌اش نمادی از چرخدنده‌های داخل موتور ساعت است و همین باعث جذابیت و محبوبیتش شده. قیمت ساعت مردانه اسکلتون با موتور مکانیکی در رده بالایی است، اما این مدل با موتور کوارتز دارای قیمت مناسبی است. پس اگر شما هم از ساعت‌های اسکلتون استقبال می‌کنید اما نمی‌خواهید بابت خرید چنین ساعتی هزینه زیادی پرداخت کنید، این مدل پیشنهاد مناسبی است. ویژگی شب نما و نمایش تاریخ هم این مدل ساعت پسرانه اسپرت کاترپیلار را کامل‌تر کرده.

مشخصات ساعت:

جنسیت: مردانه

نوع موتور: کوارتز

جنس شیشه: کریستال معدنی

جنس قاب و بند: تمام استیل ضد حساسیت

ضد آب: تا 100 متر (در حد شنا در عمق کم آب یا استخر)

ساعت زنانه کاترپیلار بند فلزی A1.391.13.239:

ساعت زنانه بند فلزی معمولا انتخاب خانم‌هایی است که به دنبال استایل‌های مستحکم و مدیریتی هستند. ساعت‌های بند فلزی در هر موقعیتی می‌توانند یک اکسسوری مناسب برای تکمیل استایل شما باشند. مخصوصا این ساعت دخترانه یا زنانه CAT که دارای ترکیب رنگ بندی مسی و استیل است. این ترکیب رنگبندی در بین خانم‌ها طرفدار زیادی دارد. چرا که به راحتی با دیگر اکسسوری‌های زنانه قابلیت ست شدن دارد. این مدل ساعت نگین دار زنانه کاترپیلار را میتوانید برای استایل روزمره، مهمانی‌ها، جلسات مهم کاری و حتی قرار ملاقات‌ها با خیال راحت از بابت دوام بدنه و شیک بودن ظاهر استفاده کنید.

مشخصات ساعت:

جنسیت: زنانه

نوع موتور: کوارتز

جنس شیشه: کریستال معدنی

جنس قاب و بند: تمام استیل ضد حساسیت

ضد آب: تا 50 متر (در حد شست و شوی دست و پاشیدن آب روی ساعت)

ساعت مردانه بند چرمی کاترپیلار PU.263.35.114:

در اینکه برند کاترپیلار سعی دارد تا طراحی‌های متفاوت برای جذب همه سلایق داشته باشد، شکی نیست. این مدل ساعت مردانه بند چرمی یک ساعت ایده آل برای آقایان است. چرا که علاوه بر نمایش زمان، دارای ویژگی‌های زمان سنج، کرنوگراف و نمایش تاریخ هم می‌باشد. ساعت‌هایی که دارای چند ویژگی هستند و صفحه نسبتا شلوغ اما آنالوگ دارند برای آقایان با استایل کلاسیک محبوبیت بیشتری هم دارند.

مشخصات ساعت:

جنسیت: مردانه

نوع موتور: کوارتز

جنس شیشه: کریستال معدنی

جنس قاب و بند: قاب استیل ضد حساسیت - بند چرم مصنوعی

ضد آب: تا 100 متر (در حد شنا در عمق کم آب یا استخر)

خرید ساعت کاسیو یا ساعت مچی کاترپیلار:

قبل‌تر اشاره کردیم که از لحاظ طراحی بدنه با دوام و مقاوم، کاترپیلار می‌تواند یک رقیب برای کاسیو باشد اما باید آنها را به خوبی مقایسه کرد. برند کاترپیلار بیشتر به عنوان یک برند صنعتی حتی در زمینه تولید محصولات مد شناخته می‌شود. طراحی‌هایی که دارد حتی در استایل کلاسیک ردی از استحکام دارند. بدنه و استایل ساعت‌های کاترپیلار برای افرادی جذاب است که به دنبال ساعت‌های مقاوم و مستحکم هستند. تفاوتی که ساعت‌های کاسیو دارند علاوه بر بدنه مستحکم و مقاوم آنها دارای تکنولوژی‌های به روزی هستند که در برند کاترپیلار کمتر به چشم می‌خورد. برای مثال اکثر ساعت‌های کاسیو دیجیتالی دارای ویژگی‌های کاربردی مانند قطب نما، ارتفاع سنج، دماسنج، قدم شما  … هستند. یا از لحاظ فنی از تکنولوژی‌های به روزی مانند باتری سولار، قابلیت بلوتوث، امواج ماهواره‌ای و … استفاده می‌کنند. بطور کلی اگر قصد خرید ساعت اسپرت دارید و فقط استحکام و مقاومت آن برایتان اهمیت دارد و ظاهر نمادین می‌خواهید، ما ساعت کاترپیلار را پیشنهاد می‌دهیم. اما اگر علاوه بر یک ساعت اسپرت مقاوم به دنبال تکنولوژی و قابلیت‌های جدید در ساعت مچی هستید، ما ساعت کاسیو را پیشنهاد می‌دهیم. در فروشگاه ساعت ایران تایمر می‌توانید با خیال راحت و یک دید باز در بین محصولات متنوع این دو برند مقایسه و بهترین انتخاب را داشته باشید.


 

بررسی پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت کاترپیلار کلاسیک
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام
از نظر کیفیت و دوام ساعت های کاتر پیلار بهتر هستند یا مدل های هم قیمت کاسیو؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر هر دو جزو برندهای مقاوم هستند بستگی به استفاده و ویژگی هایی داره که مورد نیازتون هست، اگر ویژگی های ساعت براتون مهم هست قطعا کاسیو اما اگر نه کاترپیلار
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم