بررسی بهترین ساعت‌های سیکو مردانه

حالت مطالعه
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

ساعت سیکو تنها یک برند مطرح ژاپنی نیست، بلکه می‌توانیم سیکو را در رده برندهای سرشناس جهانی که رقیب جدی برندهای سوئیسی است معرفی کنیم. مخصوصا ساعت مردانه سیکو که جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای در بین آقایان خوش استایل پیدا کرده. اگر قصد خرید ساعت سیکو مردانه را دارید و فکر می‌کنید اطلاعات کافی از این برند و مدل‌های پرفروش آن ندارید، ما در این مقاله می‌خواهیم شما را راهنمایی کنیم.

شناخت کامل برند ساعت مچی سیکو:

کینتارو‌هاتوری (موسس برند سیکو) زمانیکه تنها 22 سال سن داشت و در سال 1893 یک مغازه تعمیر و فروش ساعت در شهر سیکوشا ژاپن راه اندازی کرد. با اینکه فعالیت اولیه او تنها در راستای خدمات دادن ساعت مچی بود و فکر نمی‌کرد روزی صاحب برند بزرگ سیکو شود، اما این اتفاق افتاد. ساعت جیبی و ساعت دیواری از اولین تولیدات کمپانی سیکو بود تا در سال 1913 که اولین ساعت مچی سیکو به نام "لورل" وارد بازار شد.

دلیل محبوبیت سیکو به نسبت ساعت‌های سوئیسی

سیکو با اختراع اولین ساعت‌های کوارتز (باتری) از همان ابتدا توانست رقیب جدی برندهای ساعت ساز سوئیسی باشد. سیکو ساعت مچی کوارتز با دقت بالا و کم هزینه‌ای را تولید کرد که دقیقا نقطه مقابل ساعت‌های مکانیکی گران قیمت با دقت کم بود. به همین خاطر ساعت سیکو خیلی زود نه تنها در ژاپن و آسیا، بلکه در کل جهان شناخته شد. دیگر خرید ساعت مچی برند رویا نبود و هر شخصی می‌توانست یک ساعت مچی با اصالت برای خودش خریداری کند. گرچه فعالیت سیکو به همینجا ختم نشد. سیکو همچنان در تلاش است با به روز کردن تکنولوژی‌های جدید در صنعت ساعت سازی علاوه بر حفظ جایگاه برندش، نیاز‌های مخاطبان و مصرف کننده گان ساعت مچی را بهبود ببخشد.

بهترین ساعت‌های سیکو برای خرید ساعت مردانه

با اینکه در کمپانی سیکو ساعت مچی زنانه هم تولید می‌شود، اما ساعت مردانه سیکو دارای جذابیت و محبوبیت بیشتری میان آقایان خوش سلیقه است. ساعت سیکو مردانه انتخاب افرادی است که از ساعت مچی‌شان انتظار بیشتری دارند. انتظاراتی مانند کیفیت بالا به نسبت قیمت مناسب، به روز بودن تکنولوژی‌ها در ساعت و اعتبار برندی که همه این موارد به خوبی در ساعت‌های سیکو اجرا شده. در ادامه چند مدل از بهترین ساعت مردانه سیکو را با هم بررسی می‌کنیم:

ساعت سیکو مردانه مناسب استفاده روزمره مدل SKA773P1:

سیکو برای هر موقعیتی پیشنهادات ویژه‌ای دارد. اگر به دنبال خرید ساعت مردانه ارزان قیمت با ویژگی منحصر به فرد هستید این مدل ساعت سیکو پیشنهاد ماست. یک ساعت مردانه کلاسیک و مینیمال با ویژگی کنتیک. نوع موتور کنتیک که تلفیقی از موتور اتوماتیک و کوارتز است، از اختراعات منحصر به فرد خود کمپانی سیکو است. این نوع موتور در ساعت‌ها علاوه بر دریافت منبع تغذیه از باتری، از طریق حرکت دست هم شارژ می‌شوند. به همین خاطر عمر طولانی‌تری دارند و دارای محبوبیت بالایی هستند. این ساعت علاوه بر موتور با کیفیتی که دارد از متریال خوبی هم بهره برده. بند چرم طبیعی و شیشه‌هارد مینرال از اقلامی هستند که بر کیفیت بیشتر ساعت تاثیر گذاشته‌اند. با اینکه این ساعت سیکو تا 100 متر (ضد آب مناسب شنا در عمق کم آب مانند استخر) مقاومت دارد اما ما پیشنهاد نمی‌کنیم که ساعت بند چرمی را به آب بزنید. بیشتر این مدل یک ساعت مچی با کیفیت و قیمت مناسب برای استفاده روزانه است. اما قطعا خیال شما را از بابت برخورد با آب هم راحت می‌کند.
مشاهده مشخصات و قیمت ساعت در لینک زیر:
www.irantimer.com/p/39640

ساعت مردانه سیکو مناسب استایل‌های رسمی مدل SSA407J1:

بدون شک ساعت مچی برای آقایان جزو اکسسوری‌هایی است که تاثیر زیادی بر روی خوش تیپ‌تر نشان دادن استایلشان دارد. به همین خاطر ما همیشه پیشنهاد می‌کنیم متناسب با هر استایل و موقعیتی که در آن قرار میگیرد، ساعت مچی مناسب آن فضا را هم بدست کنید. این ساعت مردانه سیکو بند چرمی جذابی که مشاهده می‌کنید، یکی از بهترین مدل‌هایی است که برای استایل‌های رسمی و مجلسی می‌توانید بدست بیاندازید. قطعا می‌دانید که طراحی قلب باز یا اسکلتون در ساعت‌های مکانیکی جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌هاست. دیدن قطعات داخل موتور مکانیکی از روی صفحه جذابیتی دارد که باعث دیده شدن ساعت مچی روی دستان می‌شود. این ساعت‌ها با طراحی قلب باز داخل صفحه که قطعات موتور در آن نمایان است، جذاب شده. این مدل جزو خانواده ساعت پرسیج سیکو است. این سری از ساعت‌های سیکو دارای طراحی کلاسیک و ظریف هستند و بیشتر مدل‌هایشان مناسب استایل رسمی است. بند چرم طبیعی و شیشه‌هارمینرال نیز در این ساعت اتوماتیک نشان دهنده کیفیت آن می‌باشد.

مشاهده مشخصات و قیمت ساعت در لینک زیر:
www.irantimer.com/p/61295

ساعت سیکو اسپرت مناسب ورزش و غواصی مدل SNJ027P1:

اگر به دنبال خرید ساعت مردانه اسپرت هستید بدون شک باید بروید سراغ ساعت‌های سری پراسپکس سیکو. ساعتی که در اینجا معرفی کردیم، ساعت ورزشی از خانواده پراسپکس سیکو است. یک ساعت دیجیتال آنالوگ که ویژگی‌هایی از جمله: کرنوگراف، نمایش تاریخ کامل، زنگ هشدار و نور پس زمینه از قابلیت‌ها قسمت دیجیتالی‌اش است. این ساعت ورزشی مردانه دارای 2 ویژگی فوق العاده و کاربردی دیگر است که آن را متمایز کرده. اولین ویژگی مهمش نوع موتورش است که دارای قابلیت سولار می‌باشد. ساعت سولار بخاطر دریافت انرژی از نور محیط، دوام و طول عمر بیشتری نسبت به ساعت باتری معمولی دارد. اگر یک ساعت باتری را باید هر 2 سال تعویض باتری کنید، ساعت‌های سولار در زمان طولانی‌تری (بالای 5 سال) نیاز به تعویض باتری دارند.

دومین ویژگی متمایز میزان مقاومت در برابر آب در این ساعت مچی است. اگر به دنبال خرید ساعت غواصی حرفه‌ای هستید، این ساعت با میزان ضد آب 200 متر که برای شنا در عمق زیاد آب و غواصی است، مناسب شما خواهد بود. بند پلاستیکی رابر و قاب این ساعت نیز خیال شما را از بابت برخورد ساعت با آب راحت خواهد کرد. 

مشاهده مشخصات و قیمت ساعت در لینک زیر:
www.irantimer.com/p/61243

ساعت سیکو 5 مردانه مدل SRPF69K1:

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند سیکو از قدیم تا به حال، ساعت‌های سیکو 5 است. ساعت سیکو 5 به ساعت‌های با موتور اتوماتیک که دقت بالا و قیمت بسیار کم و مناسبی دارند، شهرت پیدا کرده. اگر از افراد قدیمی خانواده‌تان بپرسید بهترین ساعتی که از سیکو داشتند چه مدلی بوده قطعا ساعت سیکو 5 را بخاطر میاورند. با اینکه سیکو 5‌ها جزو ساعت‌های قدیمی این کمپانی محسوب می‌شوند اما سیکو دست از تولید این کالکشن پر طرفدارش نکشیده. ساعت‌های سیکو 5 جدید با طراحی‌های به روز اما با استفاده از موتورهای اتوماتیک با همان دقت و کیفیت تولید می‌شوند. مانند این مدل که به شما معرفی کردیم. یک ساعت مردانه بند پارچه‌ای و قاب فلزی که میزان مقاومت در برابر آب آن تا 100 متر (غواصی کم عمق مانند استخر) می‌باشد. این ساعت سیکو 5 علاوه بر طراحی مدرن، موتور با کیفیت اتوماتیک، متریال درجه و میزان ضد آب مناسب، قیمت بسیار منصفانه‌ای هم دارد. از این ساعت هم میتوانید در استایل روزمره و هم استایل ورزشی و اسپرت به راحتی استفاده کنید.

مشاهده مشخصات و قیمت ساعت در لینک زیر:
www.irantimer.com/p/93618

ساعت سیکو آسترون مردانه شیک مدل SPB219J1:

بدون شک سری ساعت آسترون از محبوب‌ترین و البته گران قیمت‌ترین سری ساعت‌ها سیکو می‌باشد. دلیل گران بودن این ساعت‌های سیکو نیز ویژگی‌های سولار و جی پی اس می‌باشد که بلا استثنا در تمام ساعت‌های آسترون به کار رفته. این ساعت مچی آسترون هم که به شما معرفی کردیم دارای هر دو ویژگی ذکر شده می‌باشد. به علاوه اینکه از قابلیت‌های این مدل می‌توانیم به داشتن نمایش تاریخ دائمی، دو زمانه بودن، نمایش شاخص انرژی موتور و ساعت جهانی هم اشاره کنیم. جنس به کار رفته در تمام بدنه ساعت از تیتانیوم درجه 1 است که باعث می‌شود علاوه بر وزن سبک، کیفیت و دوام بالایی داشته باشد. با داشتن یک ساعت آسترون سیکو حداقل تا چند سال نیاز به خرید ساعت مچی جدید نخواهید نداشت.

مشاهده مشخصات و قیمت ساعت در لینک زیر:
www.irantimer.com/p/98995

سیکو، برند ساعت لاکچری محبوب می‌شود؟

سیکو با اینکه تحولات زیادی در صنعت ساعت سازی دنیا ایجاد کرده و در لیست برندهای قدرتمند دنیا به عنوان رقیب سرسخت شناخته می‌شود، اما این برند لوکس محسوب نمی‌شود. تنها کاری که سیکو انجام داده، ایجاد یک لاین تخصصی برای تولید ساعت لوکس از این کمپانی است. لاین تخصصی گرند سیکو، مخصوص تولید ساعت لاکچری است که طبق استانداردهای جهانی برای تولید ساعت لوکس عمل می‌کند. اگر قصد خرید ساعت سیکو را داشتید، بهترین و متنوع‌ترین مدل‌های این برند را می‌توانید در سایت ما مشاهده، مقایسه و خریداری کنید.

بررسی بهترین ساعت‌های سیکو مردانه
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
ساب مارینر: ۲۳ فروردین ۱۴۰۳
سلام سیکو‌5 سری srpd بنظرتون ارزش خرید دارن؟
و همچنین سری کرونگراف ssb قیمت بعضی مدلاش خیلی پایین تره هرچند موومنتاشون متفاوتن ؛ ولی طراحی جذابی دارن
کدومشون ارزش خرید بیشتری دارن؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
سلام وقت بخیر دوست عزیز سیکو 5 و کلا برند سیکو فرقی نداره کدوم سری یا مدلش باشه، بخاطر قدمتريال قدرت و کیفیت ساعت هاش متناسب با قیمت خیلی خوبی که داره ارزش خرید داره
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
امیر: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تشکر
منظور از ویژگی‌های سولار در ساعت آسترون چیست؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
ساعت سولار همون ساعت خورشیدی هست که یک نوع باتری هست فقط با نور محیط و نور مستقیم خورشید مدت زمان شارژش بیشتره
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
امیر: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
تشکر
از برند سیکو ساعت هایی که در کشور مبدا برند تولید شده است در سایت جهت خرید موجود هست؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
بله دوست عزیز
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
امیر: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
سلام
ایا ساعت های سیکو که در چین تولید می شود کیفیت اصلی برند را دارد؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
سلام بله چون تحت لیسانس کشور اصلی هست، کیفیت همون برند رو هم داره
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم