ساعت سه گانه: بریتلینگ (Breitling)

حالت مطالعه
شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

ساعت سه گانه: بریتلینگ سوپر اوشن آیرون من با عرضۀ محدود را معرفی می کند
بریتلینگ (Breitling) سالی از مشارکت های بزرگ را پشت سر گذاشته است و ساعت های خاصی را با همکاری نورتون موتورسایکلز (Norton Motorcycles)، اوشن کانزروانسی (Ocean Conservancy) و شریک قدیمی خود یعنی بنتلی موتورز (Bentley Motors) عرضه کرده است. آخرین همکاری این برند سوئیسی با سری آیرون من تری اتلون رویدادهای ورزش های استقامتی (Ironman Triathlon) هفتۀ گذشته همراه با عرضۀ اولین ساعت توسعه یافته برای این مشارکت، سوپر اوشن ایرون من لیمیتد ادیشن (Superocean Ironman Limited Edition) اعلام شد. 
Breitling Superocean سوپراوشن 44 اتوماتیک ایرون من به سبک خلبان اقیانوس سری سوپر اوشن 44 خاص، که ساعت های کلاسیک هوانوردی DNA را با عناصر سنتی ساعت های غواصی ترکیب می کند، طراحی و تولید می کند. این ساعت دارای قاب 44 میلی متری از استیل ضدزنگ و یک قاب خارجی دوار تک جهته از سرامیک ضدخش است. همچنین، در صفحۀ مشکی آن لوگوی قرمز و سفید مرد آهنی به طور برجسته ای روی ساعت 3 قرار گرفته است. این قاب دارای تاج پیچی است که به مقاومت آن در برابر آب تا عمق 1000 متر کمک می کند. 
 
صفحۀ آن دارای نشانگرهای بزرگ ساعت هستند و اعداد، با سوپرلومینوا پوشیده شده اند، و یک نشانگر مثلثی شکل برعکس روی ساعت 12 روی مقیاس قاب خارجی قرار دارد. ساعت ها و دقیقه ها با عقربه های بزرگ باتون شکل نشان داده می شوند و نشانگر ثانیه ها، عقربۀ نوک قرمزی با یک مثلث درخشان کوچک است که رنگ لوگوی مرد آهنی و بند لاستیکی قرمز در سبک «دایور پرو 3» (Diver Pro III) بریتلینگ را منعکس می کند. تاریخ در یک پنجرۀ کوچک روی ساعت 3 نشان داده می شود. هر دو سطح کریستال منحنی یاقوت کبود روی صفحه ضد انعکاس است. 
Breitling Superocean

موتور، که زیر پشت قاب محکم آن با حکاکی لوگوی مرد آهنی و شمارۀ مدل ساعت از میان 300 قطعۀ تولید شده کار می کند، کالیبر اتوماتیک بریتلینگ 17 است که از ETA 2824-2 به عنوان پایه استفاده می کند. مانند تمامی کالیبرهای بریتلینگ (تولید خود بریتلینگ یا غیره، شامل موتورهای کوارتز) دارای گواهی COSC به عنوان کرونومتر هست. این موتور به 25 جواهر مجهز است، فرکانس 28800 vph و ذخیرۀ نیروی 42 ساعت دارد. 
این ساعت به قیمت 3950 دلار، به طور انحصاری در کانال تجارت الکترونیک بریتلینگ، بوتیک های منتخب، و سایت انحصاری آن به فروش خواهد رسید. 

​​​​​​

ساعت سه گانه: بریتلینگ (Breitling)
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم