جدیدترین ساعت مچی غواصی از Panerai

حالت مطالعه
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ نویسنده | مترجم:

برند Panerai همکاری خود با همکاری غواصی آزاد فرانسوی در سال 2016 آغاز کرده است و این کار را با معرفی یک ساعت ویژه انجام داده است. امسال نیز Panerai یک ساعت بسیاری ویژه را برای این همکاری معرفی کرده است. در این مقاله به معرفی و بررسی ساعتLuminor Marina 44MM Guillaume Néry Edition می‌پردازیم.

عرض قاب این ساعت 44 میلیمتر قطر دارد و از تیتانیوم سندبلاست شده SMLS ساخته شده است. به علاوه برای این کار از پرینت سه بعدی با فناوری خاصی استفاده شده است. زه ساعت نیز دارای یک پوشش است.

صفحه مشکی ساعت در زیر کریستال یاقوت کبود به گونه‌ای است که طبق گفته Panerai حالت سایه‌هایی را که توسط نور خورشید در اعماق دریا ایجاد می‌شود، به وجود می‌آورد. در روی صفحات این ساعت اعداد با فونت Arabic و بزرگ نوشته شده است (اعداد 12، 6 و 9). در کنار ساعت 9 یک صفحه فرعی برای نمایش ثانیه سپری شده به صورت کوچک وجود دارد. در کنار ساعت 3 نیز یک صفحه مستطیل شکل برای نمایش تاریخ ایجاد شده است. تمامی اعداد و نشانگرها و همچنین عقربه‌های ساعت، همگی دارای پوشش Super-LumiNova هستند.

بدنه این ساعت تا عمق 300 متری ضد  آب است  و دارای کالیبر ساخته شده در خود شرکت است که  این کالیبر شامل 200 قطعه و 31 جواهر بوده و قابلیت ذخیره انرژی به مدت 72 ساعت یا سه روز را دارد. 

بند ساعت نیز از مواد بازیافتی زباله به دست آمده است. این ساعت فقط به تعداد 70 عدد موجود می‌باشد (نشانگر 70امین سال مدل Luminor در سال 2020). به علاوه این ساعت تا 70 سال وارانتی دارد. قیمت ساعت برابر با 18.900 دلار است.

 

جدیدترین ساعت مچی غواصی از Panerai
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم