ساعت مچی کرنوگراف دار جدید تگ هویر به رنگ مشکی

حالت مطالعه
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

مدل‌های Carrera که به کالیبر Caliber Heuer 02 برند تگ هویر مجهز هستند از سال 2018 در دسترس می‌باشند. با این وجود در این سری عدم وجود یک نسخه کلاسیک با صفحه بسته بسیار به چشم می‌آمد. حال تگ هویر این فاصله را با یک روش بسیاری جذاب از بین برده است. معرفی ساعت مچی کرنوگراف دار Carrera Sport Chronograph روشی بود که تگ هویر انتخاب کرد.  در این مقاله به بررسی ویژگی‌های این ساعت می‌پردازیم.

از مرحله طراحی تا پیاده سازی ساعت مچی:

در صفحه این ساعت مچی سه شمارنده در ساعت‌های 3، 6 و 9 به چشم می‌خورد. به این نوع صفحات ticompax گفته می‏شود و در میان طرفداران کرونوگراف بسیار محبوب هستند. البته محبوبیت این نوع صفحه اصلاً عجیب نیست چرا که تقارن صفحه بسیار چشم‌نواز است.

مجموعه حال حاضر ساعت مچی تگ هویر از سال 2018 شامل کرونوگراف‌هایی با صفحه tricompax بوده که مجهز به کالیبر جدید Caliber Heuer 02 هستند. اما آن مدل‌ها دارای ظاهری بسیاری فنی و صفحه‌ای باز بودند. طراحی آن‌ها در اصل به گونه‌ای بود که طرفداران سبک کلاسیک را راضی نمی‎کرد. حال تگ هویر با معرفی دو مدل با صفحات بسته به دنبال پوشاندن این نقص می‌باشد.

در حال حاضر، این برند ساعت مچی سوئیسی دو مجموعه معرفی کرده است، یکی Carrera Sport Chronograph و دیگری Carrera Elegant Chronograph. هر مجموعه نیز شامل 4 مدل است. سری Sport  با سری ظریف (elegant) تفاوت دارد و قاب آن دو میلیمتر بزرگتر است. در سری Carrera Sport Chronographs سه مدل دارای بند فلزی بوده و فقط یک مدل بند چرمی دارد. مدل با بند چرمی همان مدلی است که در این مقاله به آن اشاره شده است.

حتی منتقد ترین چشمان هم هیچ نقصی در ساخت این ساعت مشاهده نمی‌کنند. صفحه چند سطحی ساعت با عقربه‌ها و علائم پیچیده، زه سرامیکی و بدنه نیمه صیقلی نیمه ساتن کاملاً توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. علاوه بر ساخت فوق‌العاده ساعت، استفاده از تاج و بستن ساعت بسیار ساده است. قیمت ساعت بند چرمی برابر با 6,550 دلار است که از ساعت‎های با بند استیل سری Carrera Sport Chronograph بیشتر می باشد(قیمت ساعت‌های با بند استیل برابر با 5,750 دلار است). دلیل آن این است که عقربه‌ها، علائم و تاج و دکمه‌ها با طلای 18 عیار رز گلد روکش شده‌اند. وجود صفحه تاریخ شاید تنها موردی باشد که هارمونی این ساعت را به هم زده است. در این صفحه از عدد مشکی در یک صفحه سفید استفاده شده.علاوه بر ظاهر زیبای ساعت عملکرد کالیبر نیز فوق‌العاده است. این موتور قابلیت ذخیره انرژی به مدت 80 ساعت را دارد. 

در ادامه به مشخصات این ساعت نگاهی اجمالی می اندازیم:

تولیدکننده: تگ هویر

شماره مرجع: CBN2A5A.FC6481

عملکرد: کرنوگراف با عقربه مرکزی برای شمارش ثانیه (60 ثانیه‌ای) و صفحات فرعی برای دقایق و ساعت سپری شده (30 دقیقه‌ای و 12 ساعته)، صفحه نمایشگر تاریخ

موتور: کالیبر اتوماتیک Caliber Heuer 02  شامل 33 قطعه جواهر. این کالیبر قابلیت ذخیره انرژی به مدت 80 ساعت را دارد.

جنس قاب: استیل ضد زنگ، زه سرامیکی. بدنه ساعت تا عمق 100 متری ضد آب است.

بند ساعت: چرم طبیعی تمساح

ابعاد: قطر = 44 میلیمتر، ارتفاع = 15.2 میلیمتر، وزن = 120 گرم

قیمت: 6,650 دلار

 

ساعت مچی کرنوگراف دار جدید تگ هویر به رنگ مشکی
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم